endometriose?menstruatiepijn

A

Anoniem

Guest
poging 2 voor het plaatsen van dit bericht.!!
ff een vervolg op mijn vorig bericht
over endometriose.. als ik op de zoekmachine menstruatiepijnen intoets krijg ik dezelfde pijnen en symtonen... maarja nu maak ik me toch een beetje ongerust.. en misschien wel door mij nog meer dames SORRY !!!

als je er niks van begrijpt lees dan ff mijn vorige bericht over endometriose !!

PS normaal ben ik niet anoniem maar nu ff wel want mijn zus leest ook mee op dit forum

Hoi Anoniem,

Als ik jou was zou ik me niet al teveel zorgen maken. Ik heb endometriose, maar de symptonen die jij beschrijft heb ik niet hoor. Er zijn trouwens heel veel vrouwen die endo hebben maar vaak weten ze het zelf niet eens. Meestal heb je bij endo ondragelijke buikpijn tijdens de menstruatie, ik ook dus. Zo erg dat je zelfs bijna moet overgeven van de pijn. Toch is de endo bij mij niet zo uitgebreid. Ik hoef gelukkig geen operatie te ondergaan. Bij mij zijn ze erachter gekomen door een kijkoperatie, maar ik had zelf al een vermoeden. Ik wil je niet ontmoedigen, maar vaak doen ze een kijkoperatie pas als je in de mmm alle andere onderzoeken hebt doorlopen, zoals bloed- en zaadtesten, samenlevingstest, enz. Ik kreeg pas na 2 jaar een kijkoperatie. Misschien kun je het wel een keer aan je huisarts voorleggen dat je een vermoeden hebt. Ik zou ook niet teveel verhalen lezen erover want daar wordt je niet vrolijk van. Alleen de ergste gevallen staan op internet. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je vermoeden niet klopt.

Groetjes,
Esther

Terug
Bovenaan