Endometriose?

<p>Lieve allemaal,</p><p>Ik ben 2 jaar geleden met de pil gestopt en sinds een jaar zijn we serieus aan het proberen. Mijn cyclus is regelmatig en  ik ben steeds op dag 30 ongesteld. Deze maand had ik mijn ovulatie op dag 15 en licht, helderrood bloedverlies op dag 25 & 26. Stiekem was ik al blij maar helaas  vandaag (dag 31) toch weer ongesteld geworden....<br /><br />Eind maart hebben we een afspraak voor onderzoek waarom het zolang duurt maar voor nu vraag ik me af of jullie tips hebben? </p><p>Specifiek maak ik me zorgen over eventuele endometriose, mijn grootste klacht bij ongesteldheid is een stekende pijn in mijn rechter bovenbeen. Volgens internet kan dit een klacht zijn van endometriose wat weer kan leiden tot verminderde vruchtbaarheid... Heeft iemand ervaringen en tips etc voor wat te doen?</p><p>Ik weet dat ik moet wachten tot het onderzoek in maart maar dat duurt nog lang... <br /><br />Dankjulliewel!</p>

Hoi hoi,

Hier een heel mooi verhaal, wat misschien een hart onder de riem steekt!
Ik heb hele erge endometriose. (Zelfs aan geopereerd, maar het kwam net zo hard weer terug)
Mijn vriend en ik probeerde al 3jr zwanger te worden, maar ivm endometriose zeiden de artsen; ‘de kans dat je uit jezelf zwanger wordt is waarschijnlijk nihil!’
Enorme verdriet van gehad.. dus zijn we naar onze andere optie’s gaan kijken: IVF
Na 3 (vergoedde) pogingen van IVF, die allemaal mislukte. Eitje en zaadcel kwamen samen, werden een embryo, maar zodra ze in mijn baarmoeder geplaatst werden, kon de embryo niet goed innestelen.
Ik was er naar 2jr helemaal klaar mee.. toen zijn we een maand op vakantie geweest naar Madagaskar en we hebben het ‘even’ los gelaten.
Eenmaal terug kwam ik erachter dat ik al 2 wkn over tijd was.......... heb de hele middag gehuild van blijdschap!
We hebben nu een gezond zoontje van 8 mdn.
Ik slik geen pil, want ik dacht: dat is voor mij niet nodig, gebeurt toch niks. En wat denk je: ben nu 7 wkn zwanger!!! We zijn enorm blij verrast!

Kop op! Hou vol en geloof in jezelf!

Terug
Bovenaan