endometriose

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag..

Ik ben Bats, 36 jaar en heb drie dochters in de leeftijd van 15, 13 en 8 jaar... We zijn nu bezig voor ons vierde kindje en zijn in ronde tien beland...
Omdat ik nogal veel klachten heb zoals een pijnlijke ovulati, pijnlijke en heftige menstruatie met veel stolsels en pmsklachten ben ik bang dat ik net als mijn zus endometriose heb... Volgende week gaan we naar de huisarts met ons verhaal en hopen dat ik doorgestuurd word naar de gyneacoloog...

Zijn er hier vrouwen die misschien ervaring hebben met endometriose en er toch door zijn zwanger geraakt? Ik lees nl dat je in dit geval niet op een natuurlijke manier zwanger kunt raken...

Liefs... Bats

Hoi Bats,

Ik heb ook endometriose, volgens de gyn in ernstige mate. Ik ben inmiddels

tweemaal geopereerd, maar ook nu zit er weer een cyste van ongeveer 3 cm aan de linkse kant.

Wij gaan nu voor onze 1x ICSI. Hiervoor hebben we 3x IUI gehad, maar dat is dus niet aangeslagen..

Nu in spanning voor onze 1x ICSI poging.

Ik weet niet of je niet op de normale manier zwanger kan worden met
endometriose. Mijn man heeft ook geen superzaad, vandaar dat wij
hiermee bezig zijn. Maar misschien lukt het bij jullie nog wel om op de
natuurlijke manier zwanger te worden.

Ik zal voor je duimen.

Gr. Puck

Hey Puck...

Bedankt voor je reactie... Ik ben nog niet onderzocht ofzo, ga maandag een afspraak maken met de huisarts... intussen heb ik wel ff met mun zus gebabbeld.. Zij heeft een paar jaar op Curacao gewoond en daar allerlei onderzoeken gehad en toen werd er vermoed dat ze endometriose had.. het is eigenlijk nooit echt vastgesteld, dat moest met een kijkoperatie...ze slikt nu een pil en heeft daardoor minder klachten..
Ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt!

Heel veel succes en liefs... Bats

Terug
Bovenaan