Ene keer zwanger voelen, dan weer niet. Onzekerheid

Hallo,

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger. De afgelopen dagen heel ziek, zwak en misselijk geweest. Echt een zwanger gevoel.
Nu ineens zijn alle symptomen verdwenen en maak ik me toch weer zorgen. Zou t wel goed gaan. Heb pas over 2,5 weken mijn eerste echo.
Heb de Vk wel gebeld maar die kon er natuurlijk ook niet zo veel over zeggen. Mag eventueel wel een vroege echo maar twijfel nog even of ik dat moet doe n.

Herkent iemand dit misschien? Dus de ene dag heel zwanger en de andere dag totaal niet.

Hoop t.

Liefs mama3007
 
Denk dat je je nog niet te veel zorgen moet maken. Ik was ook de ene dag beroeder dan de andere.
Zolang je maar geen bloedverlies of hevige krampen hebt lijkt me.
Als je je toch zorgen blijft maken zou ik gewoon bellen voor een vervroegde echo, gewoon doen

Liefs MamavanFlynn
 
herkenbaar! ik ben nu bijna 12 weken en het ging op en af! ik was ook helemaal van mijn kwaaltjes af dacht ik! tot ik een winkel binnenliep met vele etensluchtjes, mn maag draaide om en ik dacht.. daar is het weer! maar als je onzeker bent dan ga je toch lekker voor de echo! waarom onzeker blijven?

liefs
 
Heel herkenbaar! Ene week was ik ziek zwak misselijk andere week had ik nergens last van. Ik vond het heel eng omdat ik eerder miskramen heb gehad en toen de kwaaltjes ineens stopten. Maar nu ben ik inmiddels 16 weken zwanger gaat alles goed en een kindje wat ik al voel....
 
Gister echo gehad en alles was goed. Gelukkig!! Kwaaltjes en zwangergevoel kunnen dus gewoon van de ene op de andere dag komen en gaan.

Ik ga lekker genieten van t feit dat alles goed zit en dat ik me verder kiplekker voel!

X mama3007
 
Ook voor mij heel herkenbaar! Ik ben nu 7-8 weken zwanger en super onzeker. Hiervoor heb ik een miskraam gehad met 7 weken. Ik voel me nu wel anders maar dat hoeft niet negatief te zijn natuurlijk.
Maar het maakt mij erg onzeker als ik veel voel maar ook als ik weer niets voel. Om gek van te worden.
Over 1,5 week heb ik een echo. Dus moet nog even doorzetten. Verder hopen dat ik positiever kan worden en durf/kan genieten van de zwangerschap.

Liefs
 
Terug
Bovenaan