Ene test positief en de andere negatief ... wat nu?

Hooi allemaal,

Mijn eerste post hier.. beetje onwennig nog allemaal!

Zaterdag een test gedaan (Etos) daar kwam een heel dun roze lijntje bij de teststreep maar omdat hij zo licht was geloofd ik het niet.
Zondag ochtend nog een gedaan (Etos again) en daar kwam een iets donkerder lijntje uit maar nog steeds vrij licht.
Vanochtend een test gedaan (action ) en deze was negatief.
HUH?? Ik snap het niet meer.

Btw vandaag mijn NOD.
Moest met een early test starten van het weekend ivm medicijnen.

Wie heeft dit ook zo meegemaakt?!
 
Goedemorgen,
Hier ook mijn eerste reactie op een post. Heel herkenbaar. Ik heb vorig jaar action en Kruidvat tests gedaan en uit de één kwam negatief en de ander zo'n licht streepje dat ik met een lamp erboven ging kijken en ik nog niet zeker wist of het nu positief of negatief was.
Toch had ik het gevoel dat ik zwanger was en toen heb ik uiteindelijk de test van clearblue gekocht en hieruit bleek dat ik daadwerkelijk zwanger was. Inmiddels bevallen van een prachtige zoon:)
Heel veel succes!
 
 
Hi, 
 
De ene test is gevoeliger als de andere.. wacht twee dagen en test dan opnieuw. Kan zijn dat je nog erg weinig hcg hebt.. En.. ik wil je niet bang maken.... Maar ik had de vorige cyclus ook een licht streepje.. en daarna werd ik alsnog ongesteld. Veel zwangerschappen gaan al heel vroeg mis (rond 4e week) daarom word er vaak afgeraden om voor je NOD te testen. Maar... Ik zou even 2 dagen wachten want waarschijnlijk heb je gewoon een laag HCG, deze verdubbelt zich iedere 2 dagen geloof ik. Succes! 
 
X
 
Super bedankt voor jullie antwoorden :) ik ga morgenvroeg nog eens testen! En misschien de dag erna ook. We zullen zien! Heeeeel spannend!! 
 
Ik heb dit ook gehad. Mijn testen waren zo licht dst ik dacht dat die test gewoon kapot was ofzo gaha. Heb wel na mijn nod pas getest. 
Pas 2 weken later kreeg ik echt een dikke streep. Hcg opbouw duurt gewoon even soms. 
 
 
 
Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan