Energie niveau

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben nu 16 weken zwanger. Los van dat ik super trots en in de wolken ben, merk dat ik nog steeds (vanaf de 10 weken ongeveer) erg weinig energie heb om te verdelen over de dag. Als ik gewerkt heb of juist lang ontspannen met de hond heb gewandeld voelt het alsof ik alles voor die dag al heb verbruikt. Dit is vrij confronterend voor mij omdat ik normaal gesproken heel de dag door vrolijk rond stuiter en moeilijk stil kan zitten. Zelfs mijn zin in seks is aardig verminderd, ik kan me hier soms gewoon niet toe zetten terwijl het voorheen het tegenovergestelde was.  Nou weet ik natuurlijk dat een wondertje maken niet niks is, maar dit is allemaal zo nieuw voor mij, haha! (Dit is mijn eerste zwangerschap en ik lees overal dat je je nu juist super fit moet voelen?)</p><p>Is dit voor één van jullie bekend of hebben jullie tips? Ik hoor het graag! :)</p><p> </p><p> </p>
 
Ik ben nu 21 weken zwanger en mijn energie is nog niet op het oude niveau maar begint wel eindelijk steeds beter te worden sinds 2-3 weken nu denk ik. Dus nee je bent niet de enige en voor sommige blijft hun energie zelfs beetje laag de hele zwangerschap. Niks aan te doen helaas ?
 
Ik heb me de hele zwangerschap moe gevoeld. Werd eigenlijk steeds erger. Ik vond het ook erg vervelend en werd er behoorlijk chagrijnig van! Hopelijk voel jij je snel beter! Succes!
 
Ik ben ook 16 weken zwanger en voel me net zo. Ik ben zwanger van mn tweede kindje, heb een dochter van 16 maanden. Dus het is soms best pittig. Elke ochtend om 6.00-6.30 wakker, s nachts soms eruit voor een speentje of een enge droom.. en ik kan alleen ff liggen als zij ook slaapt tussen de middag.
Ik werk 2.5 dag, na het werken lig ik steevast op de bank te slapen van 20.00-22.00 :( En dan door naar bed. Ook de dagen dat ik vrij ben, val ik s avonds vaak even op de bank in slaap. Ik voel me ook futloos en weinig energie.
Ik voel me sommige dagen ook erg moe en verdrietig (vandaag ook zo'n dag). Geen idee waarom. Morgen is het weer over.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook. Het werd op den duur wel beter maar ik weet niet meer zo goed wanneer.
Mijn zin in seks is ook helemaal weg. Had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, tot aan de bevalling.. Ik moet me er soms echt toe zetten.. 
Pak je rust wanneer je het kan! Ga lekker ff liggen als je iets gedaan hebt. En geniet er echt van dat dit je eerste zwangerschap is, bij een tweede wordt alles echt veel zwaarder! 
 
Ohben echt blij dat ik dit lees... ik ben bijna 16weken en voel me ook precies zo... elke dag kapot moe na werk.
Ik ben kleuterjuf en werk 4dagen.. merk dat toch best pittig is momenteel... en ik probeer mezelf voor te houden dat het beter gaat worden.. maar ben me er ook steeds bewuster van dat dit miss niet zo zal zijn... 
Mijn collegas zeggen de heletijd aaaah komt wel.. maar ik geloof er niet zo meer in.. pff.. ik hoop maar dat ik goed zelf mijn energie kan blijven verdelen.. tot de verlof
 
Lullig om te zeggen maar wat fijn dat jullie dit ook hebben! Ik voel me soms zo'n aansteller, alsof ik te lui ben om wat te doen. Maar zeker als ik heb gewerkt (Ik ben 4 dagen in de week dierenarts assistente) waar ik heen en weer vlieg voor iedereen val ik ook standaard in slaap op de bank. 
Die somberheid herken ik ook héél erg. Ik heb in mijn puberteit veel last gehad van stemmingswisselingen en driftbuien en dit lijkt allemaal weer terug te komen, schaam me kapot af en toe... Misschien dat dit ook zoveel energie vreet?
Vind het gewoon frustrerend want ik wil zoveel doen en het liefste nog gister klaar hebben (Is dat opstandige weer) waardoor ik er ook zo tegen vecht.. Misschien is het dus verstandig om te accepteren dat het nog wel even kan duren zo te lezen ?
 
Terug
Bovenaan