Energie!

Goedemorgen Dames,

Na weken van ellende: Moe, misselijk, duizelig, vreetbuien, moeilijke stoelgang is het tijd voor ENERGIE!
Nu 11 weken zwanger en het begint eindelijk te komen. Hele huis opgeruimd, naar prenetal geweest, het kan niet op. Zoveel energie.

Zijn er andere vrouwen die dit ook hebben? Heerlijk.

Maar toch niet vananochtend al...je huis opgeruimd en naar prenatal???? hihi, nee serieus, fijn voor je meid! Hier nog niet echt veel beter, zou me wel goed uitkomen aangezien we volgende week gaan verhuizen..
Liefs en geniet ervan!

uyyy, wat goed zeg! maar wordt al moe als ik het lees :S..
nu in de 9de week, maar kom al een week mijn bed amper uit :( op mijn werk zijn ze volgens mij al vergeten hoe ik er uit zie.. wil echt heel graag beginnen, dus jou reactie geef me hoop bibi :) er komt verandering!

JAja ...ik heb dat eigenlijk aldoor gehad!!

Heerlijk toch?? Nu nog even wat lente weer, ben ik helemaal blij!!
Groetjes Moi..(ps een weekje even naar centerparcs...)

@ mvtwee: Haha, nee afgelopen weekend! Vanmorgen stond ik wel ook weer fris en fruitig op, collega's zien me stralen :)
Hoop dat het voor jou ook beter wordt

@Tash: komt helemaal goed meid, echt waar!! Rust lekker uit, dan ben je weer eerder op de been

@Marinde.Echt waar? Wat fijn dat je je zo goed voelt de hele tijd!

Laat de lente maar komen idd! :)

YES ook een hier, over de 11 weken en doe dingen waarvan ik dacht ze niet meer te kunnen
Heb ook zin om dingen te doen, manlief vind me nu al een zeur, wanneer beginnen we met....
hij dacht dat komt allemaal wel hahaha

Heerlijk, en dan idd straks de lentekriebels erbij kan niet beter!!

Lekker he

@tash er is idd hoop hoor. eventjes er aan toegeven, de kleine heeft het nodig, nu met 11 zijn ze af en kunnen ze groeien hahaha, en wel heel belangrijk natuurlijk deze week begint het geslacht duidelijk te worden... zou het nu invloed hebben als ik veel naar blauw of roze kijk hahaha

Helaas... ik ben nu 13 weken en nog steeds misselijk... maar ik ga er nog steeds vanuit dat dat binnenkort over gaat!!! Positief denken he. En met dit lekkere zonnetje mag de lente van mij wel komen!

Vandaag 12 weken (jeej!) en de vermoeidheid is hier al aardig afgenomen. Zit niet net als voorheen boordevol energie, maar ik doe ten minste weer wat. Misselijkheid komt een enkele keer met een vlaagje, maar ben er over het algemeen lekker van af! Hopen dat iedereen snel volgt.

Terug
Bovenaan