Energiedrank??

Hoi,

Ik ben nu 10 weken zwanger en alles was goed hartje klopte mooi en het was erg druk!! Nu heb ik vandaag 1 blikje energydrank op. Ik drink normaal nooit koffie meestal vruchtensap..ik vraag me af kan 1 blikje kwaad? Ik denk dat ik me zorgen maak om niks. Normaal drink ik nooit energydranken en koffie etc. Hoor het graag. Fijne feestdagen iedereen toegewenst.

ik denk dat 1 blikje nog geen kwaad kan, maar het is idd niet goed om te drinken, laat staan tijdens een zwangerschap! er zit zo veel rommel in.... ik krijg zelf na 4 slokken hartkloppingen als ik nrg drink op heb.....

maar als het bij 1 blikje blijft.... zou ik me geen zorgen maken....

Waarom drink je dit dan...? Ik begrijp dat echt niet.
Dit kwam ik er o.a. over tegen:
....................
Het is vooral de hoeveelheid cafeïne in energy drink à la Red Bull en Go Fast die zorgen baart. Die komt in sommige gevallen overeen met 14 blikjes cola, wat de kans op cafeïnevergiftiging verhoogt. Een blikje cola bevat gemiddeld 35 mg cafeïne, een kop koffie meestal 100 tot 150 mg.

Ik kwam dit onderwerp tegen en moet even reageren. Red Bull is niet goed dit is algemeen bekend. Maar er zit net zoveel cafiene in als in 1 kop koffie. Deze discussie is volgens mij al 100x gevoerd. En iedereen heeft hier zijn mening over, wat ook prima is. Ik denk persoonlijk dat dat ene blikje echt geen kwaad kan en maak je je er vooral niet te druk over....

hallo sheba,

1 blikje kan gen kwaad hoor, voordat ik wist dat ik zwanger wasd dronk ik er 4 per dag... miet dat ik de energie nodig had maar vindt redbull light gewoon erg lekker.. nu drink ik er nog 1 per dag! heb het aan de verloskundige gevraagt en zei zegt dat 1 blikje absoluut geen kwaad kan..! dus maak je niet druk meis..

Groetjes mirjam

Je kindje krijgt echt niets van een kop koffie of een blikje Red Bull.... allemaal opgeblazen! Hou mate, maar je mag er ook best eens lekker van genieten hoor!

Terug
Bovenaan