energiedrink

elize81

New member
even rare vraag misschien, maar voordat ik zwanger was dronk ik nog weleens energiedrink..maar nu dus niet meer, maar vind het best wel lekker op zn tijd.
maar ik denk niet dat het goed is voor de kids.
weten jullie dat of het kwaad kan?
 
In energie drank zit veel cafeïne, ik zou het niet nemen. Ze raden al aan om te matigen met koffie, donkere thee etc. En meeste energy drink zit genoeg cafeïne in voor 4 kopjes koffie als ik Het me goed herinner. Is dus veel cafeïne om in 1 keer binnen te krijgen.
Ik vind het zelf ook heerlijk hoor, maar neem het niet door de hoeveelheid cafeïne die je binnen krijgt.
Heb trouwens op Google de woorden energy drink zwanger ingevuld kreeg een hele waslijst dus misschien kun je daar eens tussen kijken

Liefs
 
hey

ik vind het ook erg lekker maar drink het niet meer tis echt slechte rommel! zelfs op het blikje staat dat zwangeren het beter niet kunnen drinken

xxx
 
ah oke ik had op t blikje nog niet gelezen..
ik drink het nu ook niet maar mn vriend zat laatst een blikje naast me op te drinken, en dan die geur, zo lekker..maar kan me beheersen..
weten jullie hoe het zit met smeer/leverworst?
schijnt weer veel vit A in te zitten, maar 1 boterham zou toch wel mogen?
rook ook zo lekker toen ik het klaar maakte voor mn dochter..

liefs
 
Je mag smeerworst en leverworst! Maar met mate maar rustig een boterham per dag! Klopt idd dat er vit a in zit! Ik vind het ook erg lekker en toevallig pas aan de Vk gevraagd en het mocht! Maar geen 4 broodjes!
 
Terug
Bovenaan