energieloos

hebben jullie dat ook? ontzettend moe zijn? ik dacht dat dit na de 3 maanden wel over zou zijn! zit nu in mijn 4e maand nog steeds van die dagen dat ik niet vooruit te branden ben...

Ik ken het probleem, het is bij mij 2 weken beter gegaan heb nu weer dat ik futloos ben.
Mijn huishouden loopt gigantisch achter en moet over ruim 1,5 maand ook nog verhuizen.
Ik krijg het allemaal niet voor elkaar. Weet ook niet meer hoe ik het allemaal klaar moet boxen maar goed we zullen het wel zien. Komt vast allemaal wel op zijn pootjes terecht.

groetjes

Jeetje nog een hele verhuizing knap hoor, moet er nog veel gedaan worden in jullie nieuwe huis?
Ja ik heb ook nog steeds ben nu 18 weken maar na het avondeten zak ik helemaal in en heerlijk om vroeg naar bed te gaan maar dat is ook niet echt gezellig voor m vriend als ik altijd meteen als een blok in slaap val.
Ben nu heerlijk een weekje vrij...

Officieel is de overdracht 28 december. We kunnen in ons nieuwe huis pas aan de slag als de kopers van ons huis de financiering rond hebben en dat hebben ze nog niet, ze zitten al in de 3de x uitstel van 1 week. Hoop dus dat ze vrijdag uiterlijk de financiering rond hebben dan kunnen wij beginnen.

In ons nieuwe huis moet op de slaapkamers al het behang verwijderd worden want dat is slecht, dus ook weer opnieuw behangen. Dan kan ik 2 kinderkamertjes gaan maken, onze slaapkamer komt daarna aan de beurt. Op de gehele bovenverdieping moet de vloerbedekking eruit en nieuwe worden gelegd en er moet een nieuwe keuken in. (geplande levertijd is 12 weken dus betekend dat dit week 3 of 4 wordt zoals het er nu naar uitziet. pff zo geen zin in zou willen dat dat allemaal klaar was voordat we er gaan wonen maar helaas dat gaat niet meer lukken.

Dan komt er in maart ook nog even een schilder langs om de buitenboel te schilderen, kortom veel werk weinig energie en loop gigantisch achter op de werkzaamheden in ons (oude) huis. Maar goed net de keuken en het toilet schoongemaakt en nu weer helemaal kapot dus ga de kleine zo zijn fruit geven en dan ff met hem spelen want dat heb je er natuurlijk ook nog bij. hahaha...

Komt allemaal goed zullen we maar denken.

groetjes

Ook ik ben nog steeds moe en futloos. Het is een tijdje beter gegaan en hoefde ik 's middags niet naar bed of op de bank te gaan liggen. Vandaag is het weer pet. Heb vanochtend en vanmiddag nog even een hazenslaapje gedaan. Weet van andere moeders dat dit zelfs nog tot aan de bevalling kan duren en daarna ben je weer moe van de bevalling.
Maar we houden hoop en gaan gewoon door.

Bekend!ik ben 30 maart uitgerekend maar iedere avond rond 20.30 zakken mn ogen dicht.ben dan te moe om op te staan en mezelf te douchen en naar bed te gaan.waardoor nog vaak 22.30 is voor ik in bed lig.vandaag ook zo gammel!gisteren avonddienst gehad en dat begin me op te breken ben dan de volgende dag niks waard,probeer toch maar bezig te blijven anders kom ik niet meer van de bank af en voel me zo nutteloos.
heb verder nog 2 kindjes rondlopen die niet van een luie mama houden haha
liefs jootje

hier ook hoor.
nu moet ik wel zeggen dat ik het altijd rond deze datum heb.... winterdepressie hahahaha
nee serieus, ik ben altijd moe als de klok is terug gegaan. dan stort ik om 6 uur al in!
nu met de zwangerschap stort ik vaak nog eerder in.
terwijl ik dit zit te typen, zou ik het liefst in bed liggen!
helaas moet ik de oudste nu naar school brengen en zal de jongste zo wel wakker worden.
geen tijd om te slapen dus :(

ach ja... vanavond maar vroeg erin dan he :D

liefs,do

de ergste moeheid is met een week of 16 weggegaan denk. maar merk nu vooral savonds na het eten ben gesloopt! moet ook wel zeggen. we zijn aan het klussen dus ben je ook wel moeier van als normaal.

Terug
Bovenaan