Eng! Ben weer zwanger!

Hoi meiden,

Zoals jullie misschien al wel opgemerkt hadden heb ik  mij de laatste weken ietsjes afzijdig gehouden van dit forum. Niet omdat ik het hier niet harstikke gezellig vind hoor! Ik vind jullie nl. stuk voor stuk lieverds, maar ik wilde er gewoon niet al te veel mee bezig zijn.

Vanochtend was het dan zover,  in ieder geval 1 dag overtijd (misschien wel 2 of 3) een beetje raar  gevoel in de onderbuik en tja.. testen maar! Net als Solleke had ook ik al afgelopen week een aantal x raar gedroomd over allerlei zaken die met zwangere ik te maken had, dus mijn voorgevoel zij dat het raak moest zijn! Maar ach... ik weet ook dat mij lichaam erg raar kan doen en  mijn lichaam vaak de wens der gedachten volgt! In mijn achterhoofd had ik dus de hele tijd zoiets van "ik houd mezelf voor de gek".

Maar nee... de test kon het niet duidelijker aangeven! Ik ben weer zwanger!! Yikes!

Natuurlijk ben ik ontzettend blij maar ik vind het ook ontzettend eng weten jullie dat... het gevoel dat mijn mannetje en ik hadden  bij de eerste x dat ik zwanger was is echt totaal anders. Het is wel jammer dat je door schade en schande steeds behoudender wordt in je emoties, dat vind ik echt joh!  

Wat ik ook een beetje rot vind is dat ik weet dat  mijn bericht bij velen hier een dubbel gevoel zal geven (geloof mij, ik ben ook 1 van die vele die naast de blijdschap voor diegene altijd een ietsje, pietsje, pukje  jaloezie-gevoel  had/heeft als er weer een zwangere was). Toch wil ik het  jullie als eerste laten weten.... Ik hoop echt dat een ieder van jullie stuk voor stuk zeer spoedig ook een positieve test zal hebben. Ik zal ervoor duimen.

De raad van Miep zal ik ook maar proberen op te volgen, ik zal proberen ervan te genieten en tja... het loop zoals het loopt hè... jeetje wat ontzettend spannend weer! Meiden is het ok als ik hier zo af en toe een praatje kom maken??

Hhihihi.. ik heb het gevoel dat ik met mijn verhaal van de hak op de tak spring, volgen jullie mij nog??!

Dikke kus en heel veel vruchtbaarheid van mij!

Liefs,
Brigitte

Brigitte,

geweldig nieuws.
Van harte gefeliciteerd enne   wij zijn er voor je hoor om je te steunen tijdens je dippen. Maar je weet het he, dat zonnestraaltje moet je zelf pakken en vasthouden. Kortom het zonnetje schijnt bij jullie in huis en jullie verwachten weer iets moois.

Miep
de eeuwige optimist

Niks dubbel gevoel hoor! Tuurlijk willen we allemaal ook graag, maar we gunnen het elkaar ook van harte toch? Van harte gefeliciteerd en probeer er echt van te genieten hoor!

Hoi lieverds,

Oh en of ik het iedereen het hier van harte gun!! Jeetje mina,  Ik vind het gewoonweg onmenselijk dat er uberhaupt zwangerschappen zijn die fout lopen, iets waar ik geen verklaring voor kan vinden, het is onaanvaardbaar voor een type als  ik  die  altijd  alles in dit leven verklaard wil hebben !

Het liefste zou ik willen dat een ieder hier op dit forum met mij mee verhuist naar het zwanger-forum...... en dat we daar dan met zijn allen 9 maanden lang blijven, dan doorgaan naar het 0-1 jaar forum, dan 2-3 jaar etc etc..

Miep, ik heb dat zonnestraaltje gevangen hoor en ik laat hem nooit meer los!

Lieve Brigitte,

Gefeliciteerd! Natuurlijk is het jammer dat je er niet helemaal onbezord tegenover staat, maar dat betekend niet dat je er niet van kan genieten. En zoals je al zegt: het zonnetje schijnt! En nu dubbel zo hard voor jullie! Probeer te genieten, Je bent ZWANGER!!
Ik wens je een heel fijne zwangerschap!

Groetjes, Kat

Hoi Brigitte,

Natuurlijk mag je hier gezellig blijven komen!! Inderdaad is het altijd even slikken wanneer ik lees dat iemand weer zwanger is maar dat is snel weer over hoor! Ik gun het je/jullie natuurlijk van harte!! Gefeliciteerd dus!!
Weet je, ik kan er slechter tegen wanneer mensen zonder problemen zwanger raken en blijven. Wij beseffen denk ik des te meer wat een wonder het is om dit te zijn! En ik vind het altijd prettig om dat hier te lezen, geeft toch hoop!
Kan me heel goed voorstellen dat het ook heel eng is om opeens weer een positieve test te hebben, niet alleen maar blij kunnen zijn maar toch vooral de angst dat het weer mis zal gaan.
Achteraf ben ik blij dat ik die 2 weken toen ik wist dat ik zwanger was er erg van heb genoten en het ook heb gedeeld met familie etc. Dat neemt niemand ons meer af!
Ik hoop dat je snel kunt gaan genieten en blij kunt zijn.
Mag je ook sneller komen voor een echo zodat je alvast weet hoe het gaat daarbinnen??

Wens je natuurlijk een onbezorgde en fijne zwangerschap toe. Het is je gegunt hoor!!

Liefs Ineke

hoi Brigitte,

Wauw meis, je bent nu de tweede die ik ken van msn met zulk goed nieuws.

Fijn voor je, probeer er inderdaad maar van te genieten hoor het is je van harte gegund.

Dus bij deze, van harte gefeliciteerd.

liefs Hester  

Hoi ook Kat, Ineke & Hester!

Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik zal proberen te gaan genieten, echt waar. Ik heb net heel voorzichtig de plastic tas met zwangerschapsspulletjes van de vorige keer tevoorschijn gehaald en heel stiekum biggelde er een paar traantjes over mijn wangen heen. Ik hoop dat jullie mij zeer binnenkort zullen volgen!

Ook heb ik net een afspraak gemaakt voor de eerste echo... ook al weer zo spannend! Gelukkig kan ik al vrij snel terecht.. op 8 september om 11.10 uur. Ik ben dan  (als ik goed gerekend heb) 7 weken en 4 dagen. Tja, nog bijna 3 weken wachten dus... ach, wat zijn nou 3 weken hè? Die vliegen om, toch?!  

Terug
Bovenaan