eng dromen!

Nou het is deze week wel raak bij me zeg,ik droom echt de belachelijkste,stomste,engste dingen..
en de laatste 2 dagen over de aankomende bevalling,nu is mijn bevalling bij mijn dochtertje vorig jaar niet echt goed gegaan,dus deze dromen maken erg veel indruk op mij. ik kijk nu heel erg op tegen deze bevalling,en ben er zelfs wat "bang" voor.
nu weet ik dat ik bij mijn dochter in de zw ook wel raar droomde maar dit slaat alles!.
ik weet ook dat elke bevalling anders is,laten we dat dan ook maar hopen.

He wat naar.... Hier ook enge en bizarre dromen men zegt dat dat een goeie voorbereiding is op het aankomende moederschap zodat je daarna onbewust weet hoe je moet handelen in de idiootste situaties... Maar leuk is anders.
Hoop voor je dat je bevalling straks mee gaat vallen, misschien handig om het er met je verloskundige over te hebben?? Van je af praten helpt misschien wat zowiezo denk ik niet onbelangrijk dat zij weet dat je dr tegenop ziet.

Sterkte!

Hoi Butterfly,

Ik loop onder controle bij de gyn ivm de vorige bevalling,hij heeft mijn eerste bevalling ook gedaan.
Dus hij weet hoe ik met er over voel etc..ik heb over 2 weken weer een afspraak staan,en zal het er dan nog is met hem over hebben.

ik herken het! Ik droom ook de raarste dingen, en echt heel erg vaak ook! als het klopt wat butterfly zegt dan ga ik nog aardig wat meemaken. Ik droom behoorlijk veel over moord ed.. :S ik ben al gestopt om thrillers te lezen en het helpt gelukkig wel.. Ik heb de dood al aardig wat keertjes in de ogen gekeken in mijn dromen.. echt niet leuk! Dus alleen maar vrolijke boeken en films voor mij voorlopig!
En dat je zo op ziet tegen je bevalling is vervelend zeg! Ik hoop echt dat je gyn je een beetje gerust kan stellen en dat je het van je af kunt zetten. Je kunt toch niet voorspellen hoe het gaat lopen. Maarja, das makkelijk zeggen natuurlijk! succes ermee!

Wat vervelend die nare dromen zeg!
Volgens mij dromen we allemaal wel vaker tijdens de zwangerschap. Alleen heb ik meestal leuke dromen. Zelfs al een keer gedroomd dat ik borstvoeding aan het geven was!!

Het is wel zo dat je 's nachts meestal verwerkt waar je overdag mee zit.
Dus je maakt je toch al wel zorgen over je bevalling.
Ik denk dat die dromen een signaal zijn dat je er iets mee moet doen.
Dus praat erover met anderen en je gynaecoloog.
Dan is je geest 's nachts misschien iets rustiger.

Ik heb ook echt rare dromen hoor..
Soms ook wel enge, maar soms ook alleen maar heel vreemd.
Nou heb ik altijd wel veel dromen die ik dan allemaal onthoud (meestal wel 3 of meer per nacht), maar de laatste tijd is het echt erg..
Het hoort er een beetje bij denk ik dan maar.
Maak je er niet te veel zorgen om, het zijn maar dromen.. Waarschijnlijk komt het idd door de zorgen die je hebt vanwege je vorige bevalling. Gelukkig ga je nu al naar de gyn, dus alles wordt goed gecontroleerd!

Terug
Bovenaan