enge droom!

Wat een droom had ik vanacht !ik droomde dat ik beviel van een tweeling en de ene was veel groter dan de andere,[het waren 2meisjes]en ze was verminkt ze had een hazenlip en een beentje,echt verschrikkelijk!
En ik was ook nog helemaal in m,n uppie aan het bevallen,toen ik klaar was zeg maar kwam er een zuster naar me toe en vroeg aan me of [die ene nog leefde]brrrrr,ja zei ik ze leven allebei,toen keek ik naar de baby,s en zag dat er eentje niet meer leefde,de andere was kerngezond maar woog maar 5pond!
Ze leek heel veel op m,n vriend!
Toen moest de placenta er nog uit en dat wou niet dus pakte ze een slang met water en vloeistof en ging me schoonmaken vanbinnen,na een tijdje kwam m,n placenta eruit in vorm van een soort pruik en toen werd ik GOD ZIJ DANK wakker!
Wat een droom he?
pffff ik was blij toen ik de kleine voelde vanmorgen!
hebben jullie ool van die nachtmerrie,s?
27wk6dg

Ik droom ook redelijk veel. Gekke dingen die juist niets met de bevalling te maken hebben.
Heb vannacht gedroomd dat ik met de zomer voorbij ( van jan smit enzo) mee was als bekende nederlander. Maar ik dronk niks, en dat vonden ze maar stom. Haha, hoe kom je erbij he!

Maar schijnt er wel wat bij te horen dat je over de bevalling enzo gaat dromen. Hoe gek ze ook zijn.

Hier ook iemand die regelmatig enge dromen heeft. Bij mij hebben ze ook alleen niks met de bevalling te maken. Bij mijn eerste toen juist wel.
Nu was ik laatst er van overtuigd dat er iemand in onze wc zat. Ik was echt helemaal bang. Mijn man naar beneden om te kijken en natuurlijk zat er niemand in onze wc, maar het was zooooo echt de droom. Mijn man kreeg het er benauwd van hahahah.

Liefs marielle

bij mij gaan ze overal over! zo had ik vannacht een droom dat mijn vriend bij me weg ging voor een andere vrouw die 20 jaar ouder was en hij nam ons zoontje mee,die kreeg ik niet meer te zien en de baby kon hem niks intresseren :-s
ik werdt huilend wakker en hij zei meteen doe eens niet zo gek in je dromen hahaha
maar zo heb ik ook al gedroomd dat ik gewoon zwanger was van een tumor..en idd ook de bevalling die heel raar ging!
ook droom ik wel eens het zo echt aanvoeld..ook met dat er iemand beneden is..en dan durf ik niet naar de wc,todat ik echt moet hahaha.

Groetjes kim

oww hier ook zeg vannacht weer wordt er zooo enorm moe van letterlijk en figuurlijk hahaha

maar de mijne gaan vaak ovder scheiden dat mn man en ik uit elkaar gaan enzo( maar dat gaat echt niet gebeuren haha maar goed)

Hahah wat een horrordroom. Ook ik had vannacht een vreselijke;

Opeens kreeg ik pijn in mijn buik en voelde ik de baby komen. Ik probeerde hem nog terug te duwen (??) maar dat lukte niet. Toen gilde ik dat mijn man 112 moest bellen en werd de baby geboren. Helemaal mooi en gaaf en best een bollie. Toch was hij maar 25 wk en dus veel te vroeg, ik in de stress. Kwamen die ambulancemannen binnen met een shaggie in de mond, namen eerst een biertje (??) en zeiden dat we heus zo wel naar het ziekenhuis gingen en dat ik niet zo moest panieken. Onderweg keek niemand naar mijn baby om en stopten ze weer voor een biertje, toen ben ik met mijn baby over straat gaan rennen en weer naar huis gegaan. Gelukkig werd ik toen wakker...wat een ellende.

Anyways ik merk dat ik op dit moment veel bezig ben met op de grens van levensvatbaarheid zijn. Denk steeds hoe het zal zijn als hij nu al komt en zie steeds van die zielige couveusekindjes voor me met overal slangen. Dat is echt mijn nachtmerrie...
Hebben jullie daar ook last van?

Groetjes, Marijne

Heyyy jaaa ik ken t dat dromen! Ik ben normaal al een dromer en allemaal van die onzin! Maar nu is het helemaal raar.... soms wordt ik gewoon wakker en schaam me kapot... wat heb ik nu toch weer gedroomd! Het zijn meestal klets dromen en enge dromen maar zelden.... Maar wel raar ja..

Trouwens tijdje geleden droomde ik dat ik de baby al had en niet bevallen was en dat vond ik heeel erg dat ik er niks voor heb hoeven te doen... daar kon ik me niks meer van herrinneren hoe die was geboren... vond ik wel apparte droom!

En wat marielle zegt, net of je iets echt mee maakt maar dan heb je t gedroomt. n keer was ik ook ergens van overtuigd dat dat zo was maar dat kon nog niet... weet niet meer precies wat! Maar toen moest ik me ook verontschuldigen met... "ow dan zal ik wel gedroomt hebben".... wat raar allemaal he!?

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan