enge droom

zo wat heb ik gehuild vanacht, in mijn droom dan.
ik had gedroomd dat ik een miskraam had.
ben er nu ook nog helemaal van onderste boven.
heb morgen pas mijn eerste gesprek en volgende week maandag eerste echo.
dus je snapt het al de schrik zit er bij mij wel in, mijn vriend snapt er niks van werd ook een beetje boos op hem, omdat ie me nogal wat stres had bezorg, zou dat samenhangen.

tjeee wat een naar gevoel heb ik nu.
hebben hier meer dames last van gehad?

heel vaak zeggen ze toch dat het het tegenovergestelde betekent, nou dat hoop ik maar in ieder geval.

spannend dus op dit moment en nog ff afwachten.
 
Lieve meid,

Ik je droom verwerk je van alles, ook je bewuste én onbewuste angsten..........dit is er één van. Je bent bang hetgeen waar je zo blij mee bent weer kwijt te raken............

Mijn man heeft ook wel een aantal keer gedroomd dat ik dood was. De hele dag kan je er dan af zijn...

Feitelijk gezien nergens op gebasseerd dus:

het komt vast allemaal goed!

Liefs Jessica

P.s: hoever ben je nu?
 
nare dromen he zometeen als je echo gehad heb hoop ik dat je over leuke dingen kan dromen.
Ik heb 1 keer gedroomd dat ons kindje er al was maar ik helemaal geen sokjes gekocht toen was ik ook super verdrietig in mijn droom een kind zonder sokjes dat is zielig hahaha.
Maar mijn droom valt dan wel mee, snap wel dat je er ff ondersteboven van bent!

succes volgende week maandag ik heb dan ook mijn echo ben echt de dagen aan het aftellen!

 
Het is inderdaad zo dat je in je dromen alles verwerkt. Dromen zijn meestal niet voorspellend. Ik snap dat je ervan geschrokken bent, maar probeer het met een korreltje zout te nemen.
 
Ik droom ook iedere nacht zulke bizarre dromen, voorheen kon ik ze me nooit herinneren, maar nu weet ik alles nog! Lig ook vreselijk te woelen en draaien volgens mijn vriend...tja het hoort er allemaal bij...enne dromen zijn bedrog volgens Marco B... :p

xxx
 
Terug
Bovenaan