enge film

Gisteren kwam er niks op tv behalve voetbal en de verkiezingen enzo. Dus mijn man en ik een dvdje kijken. Oh ik heb zitten mn tranen in moeten houden, niet normaal. Het ging over een vriendengroep op een boot. Een paar sprongen van de boot om te zwemmen. Een vrouwtje bleef met een man achter. De vrouw was bang voor water. Op een gegeven momen pakt die man haar op en springt met haar in het water. (om haar van haar angst af te helpen). Maar.. ze zijn vergeten om de trap uit te hangen en kunnen niet meer terug de boot op. In het bedje op de boot ligt baby Sarah lekker te slapen...... maar ze wordt dus wakker en mama en papa liggen in de zee en kunnen er niet bij.
Nou mijn man en ik zaten er maar wat grappen over te maken alleen om onze tranen in te houden. Ze huilde zo erg!!

Vanochtend begon Tyche al vroeg te huilen, ben naar haar toegesneld en heb haar even goed geknuffeld. Zucht. Is dit het nu? Dat moedergevoel haha.

hahahaha.. dat is het moedergevoel!
ik kijk GTST en daar "viel" (nep natuurlijk) ook n baby op de grond van de tafel vandaan! En nu is dat babytje ontvoerd.
Echt, dan draait mijn maag om
Ik weet wel dat het nep is , net als in die enge film van jou...maar toch he!

Terug
Bovenaan