engel en vlinder zijn zwanger

A

Anoniem

Guest
He engel, hier ons topic waar we gezellig kunnen kletsen en elkaar op de hoogte kunnen houden.

Hoop snel wat te lezen,

groetjes Vlinder

hoihoi

ik heb het gevonden
we hebben het van het weekend bekend gemaakt,
wat een verschillende reacties
had better mijn mond kunnen houden
het ergste wat we kregen te horen als het maar niet weer zon gezeik word als de vorige
fijn he zon schoonmoeder
ik was gisteren wel ff gestrest
mag me niet te druk maken dat probeer ik ook maar wat moet ik dan er is amper iemand die ons heeft gefeliciteerd
weet alleen de familie het dan he

maar ik hou je op de hoogte
doeii

Ja sommige mensen kunnen echt lullig reageren.
Wat vonden je kids ervan?? Of weten die het nog niet?
Hou oud zijn jou kids eigenlijk?

Die van mij zijn 12 en 5 en ze moeten nog 2 dagen naar school en dan hebben ze vakantie.
Aan de ene kant wel lekker,kan ik zelf ook wat langer in bed blijven liggen,aan de andere kant:je hebt geen dagje meer voor jezelf.
Maar ach,dat zal wel goedkomen.

Was vanmorgen weer bij de vk,alles was verder goed.

Tot horens,vlinder

hoihoi

mijn oudste 2 weten het die zijn 17,13
de jongste weet het nog niet die is 6
de middelste heeft al vakantie
en de jongste moet nog 2 weken
en de oudste werk
maar ze vinden het heel leuk nog 2 kleine weken dan ben ik 12 weken en zijn we uit de gevaren zone
maar voor de rest gaat het goed ben alleen heel erg moe,en slaap slecht s nachts
dan ga ik s middags maar ff slapen
nou spreek je gauw weer

groetjes

Hoi hoi, ben ik weer even.
Leuk dat je ook zoveel leeftijdsverschil tussen je kids hebt!   (hebben we straks gratis oppas haha)
Krijg jij er ook zoveel commentaar op??Ik af en toe wel,dan vragen mensen aan me:waar begin je nog weer aan??

Kids hebben nu vakantie,vanmiddag gaan we even nog een paar spulletjes halen voor de nieuwe slaapkamer van de jongste.
Als het een beetje meezit is over 2 weken de babykamer ook klaar en kan ik eindelijk in gaan richten en alles weer wassen,heb ik echt zin in.

Hoe is het met jou??
Krijg je nu ook wat vaker echo"s?? (omdat het al 2 keer is misgegaan?)

Nou, ik hoop je snel weer te "spreken"(lezen).

Groetjessss

hoihoi

lekker hoor als je de kinderkamer hellemaal af heb
wij moeten de hele vakantie hier van alles gaan verbouwen om nog een kamer erbij te maken maarja dat hoef ik gelukkig niet te doen dus weer iets minder om me er druk om te maken.
ik krijg 18 juli weer een echo dan gaan ze een nekplooi meting doen en wat bloed prikken dan zien we wel weer verder
en comentaar ja dat durfen ze niet in mijn gezicht te zeggen maar wel achter mijn rug om maar krijg wel ook hele leuke reakties daar hou ik me maar aan vast

maar ik denk dat ik pas na de echo een beetje rust kan vinden en hoop daarna ervan te kunnen genieten

maar geniet van je vakantie mijn dochter moet nog iets meer als een week

maar we spreken mekaar gauwdoeidoei

Terug
Bovenaan