engeltje jamayro

ben na een zwangerschap van 38 weken mijn lieve dappere zoontje verloren. hij had een ernstige vorm van chromossonafwijking. dus op 18 nov.2004 stierf ie in me buik en op 20 nov. werd onze engeltje geboren. wou in contakt komen met mensen die ook een verlies hebben meegemaakt. alvast veel sterkte gewenst iosabel

Hoi Isabel,

Wat vreselijk zeg. Ik leef met je mee.
Ons zoontje is met 30 weken dood geboren door een loslatende placenta. Heel veel sterkte!! Geef de moed niet op is mijn advies.

Veel liefs Bianca

lieve Isabel,
Wat een verdriet he, om je kindje te moeten verliezen... Dat is het ergste wat je kan overkomen denk ik. Misschien heb je wat aan de lijst van www.herfstinmijnhart.nl, dat is een groep mama's die allemaal hun kindje hebben verloren in de zwangerschap. ik denk zeker dat je hier veel steun aan zult hebben.
Heel veel sterkte gewenst!!!!
Anne

Lieve Isabel
Wat jammer dat dit jullie is overkomen. Heel erg pijnlijk ook.

Ons dochtertje is op vrijdag nacht,15 februari 1997 doodgeboren met 30 wk zwangerschap. Ik voelde haar op donderdag ervoor in mijn buik doodgaan...
Ik lag toen al in het zkh. Daarvoor was het sinds twee weken bekend dat ons kindje een hersen tumor had uitlopend naar de gehemelte. Zij had geen overlevingskansen...

Ik heb toen een hele fijne kraamhulp gehad met wie ik heel veel kon praten. Ik had ook twee gedichten geschreven op de dag van de begravenis en die toen in de kerk voorgelezen. Ben twee jaar erg kapot van geweest. Nadien is veel gebeurt maar het hielp dat ik iemand had om erover te blijven praten want je moet het van je afpraten en of afschrijven, heb ik ondervonden.

Ik wens je heel veel sterkte met dit enorm verlies van je zoontje Jamayro!

Mischien wil je een kijkje nemen of www.vlindertuin.nl?

Beste Isabel,

helaas weet ook ik precies wat je hebt meegemaakt bijna 3 maanden geleden. Ons zoontje is met 30 weken doodgeboren. Precies 1 jaar voor dat jouw zoontje geboren werd. Op 18 nov 2003 kregen we te horen dat hij was overleden en op 20 nov 2003 is hij geboren. Inmiddels heb ik zelf het geluk dat ik een gezond kindje heb mogen krijgen maar mijn zoontje is een blijft de 1e en heeft een super speciaal plekje. Hij zal er ook altijd bij blijven horen.

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat Jamayro een heel speciaal plaatsje bij je krijgt waar je mee verder kunt.

van een verdrietige maar ook gelukkige moeder

Terug
Bovenaan