Enig bloedverlies rond 6de week!!

Hallo meiden,
ik ben vandaag precies 6wk zwanger eindelijk na 3,5 jaar dus we zijn dolgelukkig.Nou sloeg gisterenavond de onzekerheid wel even toe.Ik verloor een veeg helderbloed (zonder stolsels)Het was echt een veeg en daarna weer weg.Omdat het mij/ons niet lekker zat direct de huisartsenpost gebeld en die nam het serieus en ik mocht dan ook komen voor een spoedecho.
Wonder boven wonder was alles goed en zagen we we een klein knipperlichtje,het hartje.
Zo bijzonder,waren zo bang dat het mis ging.Dus enigszins weer gerustgesteld naar huis gegaan.
Vandaag hadden we de eerste echo staan dus daar gaan we nog wel naartoe.
Volgend de arts die wij gisteren hadden kont het vaker voor dat vrouwen wat bloed verliezen.
Zijn er vrouwen hier bekend mee?
En was er daarna ook niks aan de hand?

Gr. Suusje
 
hoi suusje

hier hetzelfde. ik heb 2 weken oud bloed verloren. sinds gisteren niet meer. ik moet vrijdag heen voor mijn echo. heel erg spannend.

wat fijn dat je het hartje al kon zien! ik hoop dat het vrijdag ook lukt, dan ben ik 6 weken en 6 dagen.

lekker genieten nou,zou ik zeggen!
 
Hoi,
spannend ook voor jou.Kan je niet eerder voor een echo komen.Bij bloedverlies altijd de arts bellen.Wij werden gisteravond laat ook nog ingestuurd voor een echo.En dat terwijl er voor vandaag een echo gepland staat.
Mischien ligt het ook aan welke arts je hebt,wij hadden lieve huisarts aan telefoon en hij begreep onze angst,omdat we al zolang bezig zijn voor ons wondertje.
Heel veel succes vrijdag en als ik jou was zl ik zh gewoon even bellen nee heb je ja kan je krijgen.
Succes!!
 
Ik kan me voorstellen dat je enorm schrok. Zeker gezien de weg die jullie hebben moeten gaan om zwanger te worden (lees regelmatig mee bij , als het langer duurt). Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen ook bloed verloren in het begin. Bij onze oudste rond de 7e week. Moest een inlegkruisje in omdat ik me anders steeds moest verschonen. We hebben een gezonde zoon gekregen. Bij mijn 2e zwangerschap heb ik 't gehad tussen de 7e en de 11e week. Dat was voornamelijk oud bloed. Maar was ook (gelukkig!) loos alarm. Weer een gezonde zoon gekregen.
Waarschijnlijk een gesprongen adertje ofzo.
Gelukkig dat je direct mocht komen voor een echo en dat je gerustgesteld bent.
Nu maar weer genieten, ook van je echo.
 
Dankjewel voor je reactie cootje.Het stelt mij gerust dat er meer vrouwen zijn die het gehad hebben en uiteindelijk een gezonde zoon/dochter hebben gekregen.Ben super blij dat we een goede echo hadden gisteren dat stelt mij ook wat meer gerust,maar ben nog blijer als we de 12wk gepasseerd zijn.

Gr. Suusje
 
ik was ook 6 weken zwanger en heb een week lang helder bloed verlies gehad...
nu sinds 2 dagen gelukkig niks meer...
Mijn echo's waren ook goed, terwijl mijn vk dacht dat ik een miskraam had.
Maar ik had dus ook zoals jou geen stolsels erbij...

Dus het kan inderdaad dat je bloed verliest en het eigenlijk niks te betekenen heeft...

 
hey hey

ik heb hier zelf bij mijn vorige zwangerschap geen last van gehad en bij deze tot nu toe ook niets gemerkt.
Hoor het inderdaad wel vaker ook van vriendinnen.
Waar het aan ligt... ik zou het niet weten
maar mijn vriendinnen hebben nu wel allemaal een gezond kindje.

Niet te druk maken hoor, lekker genieten

succes verder
 
Terug
Bovenaan