Enig ervaringg??

Hoii allemaal,

Heb een vraagje voor jullie. Ik ben 18 weken zwanger tot een week terug heb ik drie dagen lang mijn baby perfect voelen bewegen, maar sinds twee drie dagen voel ik eigenlijk zo goed als niks. heb tot heden altijd overgegeven tot mijn verbazing geef ik twee dagen ook niet meer over, kan dat dat je een tijdje het baby niet voelt bewegen is dit normaal? Zou graag jullie reacties hierover willen weten, vooral de aanstaande moeders die voor de 2de of derde zwanger zijn. Kan gebeuren dat bij de ene anders was dan bij het andere

Thank youu girlss xxx
 
he meis, ja het kan dat je kindje nu iets minder gaat voelen, normaal rond de 25 weken moet je volgens mij wel elke dag paar uren voelen maar met 18 weken kan gerust dat je hem/haar nog niet altijd voelt,

De misselijkheid gaat na een tijdje over de 1 heeft dat al met 12 weken , de ander later de ander heeft heel de zwangerschap last van,

Je hoeft je niet druk temaken, kweet niet of dit je eerste zwangerschap is, maar het verschilt per zwangerschap bij onze dochter was ik helemaal niet misselijk en bij de 2de heb ik tot 12 weken lang 24/7 misselijkheid gehad . dus verschilt echt perzwangerschap

Als je het niet vertrouwt en dit je nog niet gerust steld kan je gewoon de verloskundige gebellen, zolang je geen kramp hebt of flinke bloeding is er geen zorgen

liefs
 
Je kindje heeft nog zoveel ruimte dat als het draait je een tijdje niets voelt. Het moet maar net goed liggen. Later zal je de baby elke dag voelen.
 
je hoeft de kleine niet iedere dag te voelen misschien ligt de baby nu wel zo als die schopt dat je het niet voelt hoe minder ruimte ze krijgen hoe meer je ze zult voelen
 
mama sharon en reisaa, dank je wel voor de reacties. Ja ik vond alleen de combinatie van de twee heel opvallend vandaar eigen een beetje ongerust maar jullie zullen vast wel gelijk hebben, verder heb ik nergens last van dus zal het wel niet abnormaal zijn dat ik ze een paar dagen even niet voel.
@ mama sharon; Oh wat leuk om te horen, dus als ik ooit van een tweede zou zwanger worden zit de kans erin dat ik niet even ziek zwanger zal zijn als nu of juist wel :D
 
Ha,

Ik ben zwanger van de derde, heb me bij de eerste 2 flink beroerd gevoeld tot 20 wkn. Nu ben ik 17 wkn en heb nergens last van. Sinds 15 wkn voel ik soms bewegen. Vorige week bij de vk zei ze dat ik er deze tijd vooral van moet genieten en niet ongerust van worden als ik het niet voel.
Ze zei ook dat ik het nu niet elke dag hoeft te voelen, alles wat je nu voelt is meegenomen.
Later in de zwangerschap is het wel van belang dat als je geruime tijd niets voelt contact opneemt met de vk
 
bij mij was de misselijkheid rond 17 weken ook zo goed als over, spugen deed ik daarna ook nauwelijks meer.
Het hormoon waar je misselijk van bent speelt dan een minder grote rol tijdens de zwangerschap. Er zijn dan weer andere hormonen aan het werk.

Je kan altijd contact opnemen met je verloskundige als je je zorgen maakt.
Luister naar je gevoel, laat het controleren en probeer dan rust te vinden in het advies van de verloskundige.
sterkte

 
Terug
Bovenaan