enig idee iemand wat dit zou zijn??

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

de   dag   nadat   we hebben   geklust,veel slijm verloren...weet   iemand   wat   da t is en   wat   dat betekend,en   vandaag dus   2   dagen   erna   plopje   in mn   buik...

enig   idee wat   het   kan   zijn   geweest?

liefs   maagd

Hoi,

Ik heb dat ook wel eens gehad: veel slijm 2 dagen na de daad. Daar zat
alleen ook een beetje bloed bij. Wist ook niet wat het was helaas.

succes ermee!

Ik heb dus precies hetzelfde. Alleen blijft het bij mij aanhouden en zit er inderdaad ook bruin (bloed) bij. Moet pas over twee weken ongesteld worden. Maar dit houdt nu al 6 dagen aan.! Ik word er echt gek van, mensen in mijn omgeving weten ook niet wat het is. Heb ook pijn in mijn onderbuik.
Tas

Hoi!

Ik heb ook wel eens gehoord dat sommige vrouwen wat bloed verliezen bij een eisprong.
Ik zelf heb dat niet maar wel dat ik rond de eisprong meer witte afscheiding heb.
Dit schijnt ook een teken te zijn. Dus als je rond die tijd geklust hebt, wie weet??!!

Gr. Ank

Hoi!

Het klopt dat je eisprong soms tot een kleine bloeding kan leiden...
Dit heb ik ook in het eerste halve jaar dat ik probeerde, een paar keer gehad...
Dat vond ik een beetje raar en eng...ik dacht ik heb mijn eisprong en die lijkt wel meteen te gronde te gaan...toen ben ik naar de dokter gegaan en het gevraagd en die zei dat een eisprong bij sommige vrouwen gepaard kan gaan met een bloeding...een ovulatiebloeding heet dat en dat is niet je ongi...Het kan ook geen kwaad...
Ik heb dat daarna ook niet meer gehad...
Misschien hebben jullie hier wat aan!
Succes met alles!

Liefs Linnepinnie

Ik wil niemand bang maken of zo, maar toen ik naar de dokter ging met dezelfde klachten, heeft ze een kweekje laten maken om te testen op chlamidia.
Gelukkig negatief!!! Pffff.
Ik verloor ook altijd na de daad een beetje bloed.
Maar het schijnt dat mijn lichaan aan een grote schoonmaak bezig was, omdat ik met de pil was gestopt....

Succes met zwanger worden!!!

Groetjes,
Dyonne

quote: Tas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2006 17:41:08'));

Ik heb dus precies hetzelfde. Alleen blijft het bij mij aanhouden en zit er inderdaad ook bruin (bloed) bij. Moet pas over twee weken ongesteld worden. Maar dit houdt nu al 6 dagen aan.! Ik word er echt gek van, mensen in mijn omgeving weten ook niet wat het is. Heb ook pijn in mijn onderbuik.
Tas

Ik heb rond mijn ovulatie al 2 keer last gehad van een licht bruine afscheiding. Niet veel, maar wel  genoeg om me druk te maken. Ben blij dat ik lees dat andere mensen hier ook last van hebben. Stelt mij ook wel gerust dat de HA heeft gezegd dat het geen kwaad kan.
Muisje 77 (ronde 5)

Terug
Bovenaan