Enig idee waar ik last van heb???

Ik hoop dat iemand iets herkent van mijn klachten.
Ik ben 3 weken geleden bevallen en toen was het dubieus of de hele placenta eruit was.
Toen de kraamhulp weg ging, heeft ze gezegd dat ze er vanuit ging dat alles weg was omdat ik veel stolsels en grote stolsel verloor.
Dus tot zover niets aan de hand.
Nu heb ik sinds een aantal dagen een soort menstruatiepijn ( zeurige pijn) in mijn buik.
Omdat ik volgens mij bij mijn vorige bevalling alweer na 4/5 weken ongesteld werd heb ik zo iets van kan het dit nu al zijn.
Of is het omdat ik al de pil aan het slikken ben sinds 1,5 week omdat de verloskundige zei dat het niet uitmaakt wanneer je daar mee begint als je maar in acht houdt dat je dus de eerste maand niet beschermt ben tijdens eventuele sex.
Zal dit zeurige gevoel komen door de pil of moet ik mij dus druk gaan maken over het feit dat er misschien toch iets achtergebleven is??
Ik ben heel erg bang voor een ziekenhuis en helemaal voor een eventuele operatie dus ik heb geen zin om de verloskundige te bellen omdat ik dus bang ben voor haar antwoord en ik tenslotte geen onwijs veel bloed verlies maar het is wel roder als dat het verleden week was.
Wie kan mij gerust stellen??

Ik zou als ik jou was toch de vk maar ff bellen.. Ik heb er geen verstand van maar t lijkt mij toch wel fijn om te weten wat er aan de hand is. En mocht t niet goed zijn lijkt t mij ook niet goed om er te lang mee door te lopen.
Ik zou je graag geruststellen maar ik denk dat alleen de vk dat echt kan. Meid, sterkte hiermee!

Ik heb nog niet gebeld, ben mijn kop een beetje in het zand aan het steken, mijn angst is nog even te groot en ik vind het dus niet erg genoeg ( een goedprater voor mijzelf)
Maar is 1 van jullie al ongesteld geworden en hadden jullie die menstruatiepijn of is iemand van jullie alweer aan de pil en heb je hier soms een beetje last van??
Overal op internet lees je over een stukje placenta die achterblijft dat je dan koorts moet hebben of/en een heleboel bloedverlies maar dat heb ik niet alleen maar een soort buikpijn.
Misschien dat ik 1 deze dagen nog wel bel hoor naar de verloskundige

Hey Bobbian, ik ben afgelopen week weer ongesteld geworden (stipt 6 weken na de bevalling en dat terwijl ik volledige borstvoeding geef...) Ik heb het wel na laten kijken allemaal in het ziekenhuis in verband met m'n myoom maar alles was normaal en ik moet zeggen dat dat wel een opluchting was.... dus, gewoon even laten nakijken en dan hoor je vast dat er niks aan de hand is! Ben je gelijk van alle stress en zorgen af....

En stoppen met eigenwijs doen ;-)

Ik ben na 4 weken ongesteld geworden. Ik had al een paar dagen daarvoor menstruatiepijn. Menstruatie heeft bijna 2 weken geduurd met af en toe de bijbehorende menstruatiepijn. (Die was met Aleve feminax te verhelpen overigens! Echt superspul!) Als je je toch zorgen maakt zou ik hety zeker met een arts bespreken en laten onderzoeken. Ik heb overigens ook de eerste weken veel stolsels verloren. Af en toe heeeeele grote. Ook nog tijdens de menstruatie, maar die waren kleiner.
Ik moet zeggen dat ik er, gezien de typische pijn, vanuit ben gegaan dat het de menstruatie was. Pijn en bloeden zijn sinds donderdag weg, dus het zal ook weldegelijk menstruatie zijn geweest.

Terug
Bovenaan