Enige optie ivf , zijn er meer vrouwen met deze uitslag ?

G 78

New member
ik ben 37 Jr en heb gister een laparoscopie gehad ( kijk operatie ).

hier uit blijkt , dat ik heel veel verklevingen heb tot aan mn darmen lever Enz .

de rechter eierstok is niet doorgankelijk , de linker minimaal .

nu zou ik daar mee wel zwanger kunnen raken , dit kan alleen veel te lang gaan duren .

vandaar dat ze me nu aanraden om te starten met ivf , ik Ben er van ondersteboven teleurgesteld door mn lichaam .

Herkend iemand dit ?

 
Hallo...

Ik herken het niet helemaal ik heb geem vverklevingen (zover ik weet) maar hebben al wel 1 kindje van 2 jaar.. maar meer dan een jaar aant proberen nu en mijn ovulatietrsten elke keer neg.. nu heb ik dus een late ovulatie.. niet erg maa rmijn man zijn sperma getest.. is erg slecht dus als het de volgende keer (dec) weer zo slecht is gaan wij ivf icsi doen..
 
Hoi 187888

oke ik Ben benieuwd , ik hoop voor jullie dat het sperma  in December wat  beter uit de test komt .

Ik wens jullie succes

 
Hey G 78!

Balen jow! Maar ik kan helaas niet voor je meepraten over ivf vanuit eigen persoon, wel vanuit vriendinnen die hierdoor zwanger zijn geraakt.

Wat ik vaak hoorde is dat het best een emotionele achtbaan blijkt te zijn, dat had ik al bij IUI. En iedere keer die teleurstelling, maar ook de spanning van of er wel genoeg eitjes zijn etc. Vriendin van me is al een aantal keer zwanger geweest via ivf alleen heeft die helaas een genetische afwijking waardoor ze 1 x in haar leven een voldragen tweeling gebaard heeft waar ze er na de geboorte achterkwamen dat die een hartafwijking hadden en die zijn helaas overleden...daarna is het helaas niet meer gelukt de baby's te voldragen...toch weet ik zeker dat haar dit nog eens lukt en als ik haar als voorbeeld mag nemen dan denk ik dat het stukje als je echt wil....heel goed bij haar past!

En ik wil je zeker meegeven dat je echt positief kunt blijven want dit soort situaties komen echt niet vaak voor gelukkig...

Meid ik hoop niet dat dit verhaal je liet schrikken want dat was niet mijn bedoeling en ik wens je enorm veel succes!

Groetjes

 
ja dank je wel...

nu alleen al bijna 2 weken overtijd, dinsdag een test gedaan was neg. (naja kan bijna niet anders met zo een slecht zaad natuurlijk) maar ja ik word een beetje gek van mezelf..
 
Terug
Bovenaan