Enjoy the moment...

A

Anoniem

Guest
De laatste tijd is het hier wat rustiger, dat vind ik best jammer. Maar voor mijn werk zit ik veel op internet (en kijk dus ook veel te vaak tijdens mijn werk hier) en daar kwam ik het volgende tegen:

don't put too much stock (vertrouwen) in social services (forums zoals deze) on the internet. Most of them will be gone within te decade (binnen 10 jaar). Many will be gone much sooner. Enjoy the moment, but don't get too caught up (raak er niet te gehecht aan) in te wonder of any social netwerking site (forum). I'ts nog going to last (het houdt geen stand).

Dat relativeert wel lekker he!?

annemieke

Heej Annemieke,

Relativeren is over het algemeen prima, daar ben ik voorstander van. Maar om het hier op het forum nou rustig te noemen? Dan moet het hier wel waanzinnig druk zijn geweest, want er is nu al zo ongeveer niet tegen op te lezen, laat staan te schrijven....

Maar goed, zo lang schrijf ik hier nog niet, maar ik vind het hier wel levendig, zelfs in de zomerweken haha.

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Ik zeg ook wat (iets) rustiger! Stil kan je het nog steeds niet noemen!

Annemieke

Hier ook iemand die het hier rustig vindt hoor!

In de zomermaanden is het op mijn werk ook heel rustig (geen e-mail, telefoon en niemand te bereiken i.v.m. vakantie) dus om een beetje de tijd te doden kijk ik regelmatig op het forum.

Tja, en er zijn zelfs momenten (soms wel een uur!!!) dat er niemand gereageerd heeft! Dat kwam eerder nooit voor!

Jeske

Ja vakantie, lekker weer, nou ja een weekendje dan temminste, zonde om achter de pc te zitten toch!!!
Enne jullie moeten toch ook werken!!!   hahahahahaha.......
Ik kan me voorstellen dat het een leuke tijdvulling is.
Bij ons is het waanzinnig druk, slechte zomer en iedereen gaat massaal winkelen, ook niet leuk meer, ik zal blij zijn als het wat rustiger wordt.
Maar ik geloof dat het na de vakanties hier op het forum wel weer goed komt!

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan