Ennn echo nr 10!

Vandaag weer op controle geweest, volgende weer een echo omdat ze nu toch echt vermoeden dat het een behoorlijk grote baby is! Oh oh..hou m'n hart vast!;) Het liep steeds wel weer qua groei maar niet bijzonder, dus ik had eigenlijk geen gekke dingen verwacht. Nou ja, het valt misschien allemaal best mee, we zullen het zien volgende week! En anders mogen ze me best inleiden bij 38 weken ofzo, geeeeen probleem!;) Ben het nu toch echt wel zat hoor.
 
Oehh spannend! Mag je nog wel natuurlijk bevallen als je kindje heel groot is, of wordt het dan 'automatisch' een keizersnede?
Toch ook wel leuk om je kindje zo vaak te mogen bekijken via een echo! Wij krijgen dinsdag de liggingsecho, heb er helemaal zin in! Zal wel weer een groot verschil zijn in vergelijking met de 20 weken echo...
Succes in ieder geval! Het zou fijn zijn als je wat eerder zou bevallen lijkt me ;)
 
Kunnen we niet een beetje de boel verdelen?? Ik ben vandaag voor de controle bij de VK geweest voor een 2e groeiecho. Ik ben doorgestuurd naar de gyn omdat hij niet goed groeit. Hij groeit wel in de lengte want hij was in de 2 weken die tussen de echo's zaten wel gegroeid in de lengte. Al loopt hij wel meer dan een week achter. Zijn buikje daar in tegen is maar 2 a 3 dgn gegroeid in die 2 weken en is dus te klein. Wat inhoudt dat hij zijn vetreserves aan het opmaken is en dus waarschijnlijk niet voldoende voeding krijgt. Ook is het vruchtwater waarschijnlijk erg weinig. Kortom die van mij is te klein en die van jou te groot. Dus ik zou zeggen...verdelen.
 
Ja het is gewoon nog even afwachten hoe de echo uitvalt volgende week, hoop toch niet dat het een geplande keizersnede gaat worden hoor want dan is het echt wel een heel grote;) Zie het al helemaal gebeuren dat ik eerst een paar dagen gewoon weeeen heb en dan uiteindelijk toch nog een keizersnede krijg ofzo, haha, maak me al druk om niets. Ik wacht gewoon af, misschien valt het best mee allemaal, en wat noemen hun groot he, 8 pond of 10 pond?? We zien het wel! Eigenlijk moeten we de boel verdelen idd, zou gelijk een hoop oplossen aan beide kanten!:) Ik heb juist weer teveel vruchtwater. We willen gewoon allemaal graag bevallen, en niet allemaal die vervelende dingen te horen krijgen zo op het laatst, maar ja, als het allemaal zo makkelijk zou gaan he.. Succes hoor!
 
Hier is het ook nog even afwachten of in ingeleid ga worden. Ook de gyn zei dat het een kindje was wat in de gaten gehouden moest worden. Ik krijg over 1,5 week nog een echo en als hij dan nog steeds niet goed groeit of te klein blijft dan wordt ik ingeleid. In de tussentijd blijf ik wel nog onder controle van de VK. Ik heb dus ook nog geen idee hoe dit gaat eindigen. Ik moet nu veel rusten. Ik ga straks mijn tas maar even inpakken want dat heb ik nog niet gedaan. Suc6 en ik hoop dat je echo gunstig uitvalt
 
Terug
Bovenaan