Enorm lange slaapzakjes

Hallo allemaal,

Ik ben gister en vandaag wezen kijken voor een paar nieuwe slaapzakjes voor Isa (ze kan haar beentje nog net kwijt in haar huidige slaapzakje) maar wat mij opvalt is dat ze (zowel bij de Hema als bij Prenatal) zo énorm lang zijn!! Zal wel bedoeld zijn om ze een stukje onder het matras  te stoppen of zo, maar dat was ik toch niet van plan!
En volgens mij wordt het dan echt een enorm geprop met zo'n sleep van de slaapzak onder de dekens (Isa slaapt ook onder een lakentje en dekentje).
Wat vinden jullie van die slaapzakken?

Grtz. Poppetje71

Bij ons hetzelfde, Milan past ook niet meer in lengte 70cm dus moet ook een maatje groter kopen, dus 90 cm maar ook ik vind ze vreselijk lang. En om het slaapzakje onder het matras te stoppen gaat mij iets te ver omdat ik dit bij Milan nog nooit gedaan heb. Dus laat hem nog eventjes in de 70 cm slaapzak slapen en ga zelf maar eens aan de knutsel met een slaapzakje.

Ik heb net een grotere gekocht, inderdaad met een hele sleep eraan. Ik ga het zeker niet instoppen, ik kijk wel hoe hoe gaat, de achterkant van het lakentje en dekentje maak ik toch nooit vast, dus er is wel wat ruimte.

Ik heb van mijn schoonzus ook zo'n lang slaapzakje gekregen. Aan de zijkant zit een klein lusje en een knoopje, als je deze vast maakt is de onderkant zeg maar omgeslagen en dus niet meer zo lag. Poeh moeilijk uit te leggen maar hoop dat jullie het snappen. Misschien een idee om een knoopje en knoopsgat/lusje te maken, wanneer ze groter zijn kunnen de slaapzakken weer lang.

Gr Pauline

Ik ben volgens mij de enige die het wel ideaal vind, een lange slaapzak!
Ik stop hem namenlijk wel aan de achterkant (onderkant) in,onder het matras.

Maar dan moet de rits niet helemaal door lopen tot onder, dus dat is wel even zoeken altijd.

Als ik hem niet instop dan draait mevrouw direct op haar buik, dan is het krijsen na een tijdje want dan wil ze niet slapen maar alleen rond kijken (zoooo nieuwschierig).
Voor Merel dus de perfecte oplossing zo.

Terug
Bovenaan