enorm veel afscheiding

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Het is misschien een niet zo smakelijk verhaal...na mijn eisprong (ik hoop bevruchting maar dat zal nog wel niet)  heb ik enorme hoeveelheden afscheiding, ik voel het echt "lopen" erg smerig vind ik zelf. Ik moet 2 x per dag een schone string aan. Is dit bij iemand herkenbaar?? Ik ben nu ruim 2 maanden gestopt met de pil, misschien heeft het hier mee te maken. Hoop wel dat het over gaat want echt fris vind ik het niet.
Groetjes Rene

Hoi Rene,

Rond je eisprong hoor je ook wittige vochtafscheiding te hebben. Dit noemen ze cervixslijm en is nodig bij het zwanger worden. De een heeft het alleen veel erger dan de ander. Ze raden af om inlegkruisjes te gebruiken en het beste is inderdaad om een keer extra schoon ondergoed aan te trekken. Overigens heb ik sinds ik zwanger ben (bijna 37 weken nu) ook erg veel last van vochtafscheiding en soms voel je het inderdaad gewoon weglopen.. geen pretje maar het hoort er allemaal bij..

Succes met zwanger worden!

Groetjes F. (sept.forum)

Hoi F
Bedankt voor je reactie, héél véél succes met je laatste loodjes.
Groetjes Rene

hoi rene,

nadat ik ongeveer 3 maanden met de pil gestopt was heb ik ook last gehad van enorm veel vochtafscheiding. inmiddels is dit gereduceerd tot een stuk minder. ik heb niet de hoop dat het helemaal weggaat want het is nu al een paar maanden hetzelfde.
ik hoop dat het bij jou ook vermindert.

groetjes
aimee

Terug
Bovenaan