Enorm veel behoefte aan drop!!

<p>Hallo dames,</p><p>Ik weet dat drop wel gegeten mag worden maar dan 3 dropjes per dag ongeveer en dat het anders niet goed is voor je bloeddruk en daar kan je voedselvergiftiging van krijgen. Alleen ik heb zoveel zin in drop.. heb vandaag een zakje Venco droptoppers Salmiak en mint mee genomen, kon het en laten. Heb er nu al wel aardig van gegeten het zijn ook zulke kleine salmiak en drop snoepjes. Heeft iemand hier ook zo'n behoefte aan drop en hebben jullie dat ook geregeld gegeten? Of zeggen jullie niet meer doen heeft echt gevoelen.</p><p>Heel benieuwd ?</p><p>Ben nu 12w2 dagen zwanger??</p>

Ik heb ook veel trek in drop haha. Maar ik kan me wel redelijk beheersen, neem een klein handje en leg de rest weg, anders gaat de zak op. Ik denk dat het wel goed is om bij de controles je bloeddruk in de gaten te houden. Een hoge bloeddruk is namelijk heel slecht voor de placenta. Ik heb zelf een hele lage bloeddruk, waardoor die paar dropjes extra niet zoveel uitmaken. Maar ik zou voor de zekerheid niet de hele zak leegeten ;)

Haha, ik ben niet de enige dus? ik ben toevallig dinsdag nog bij de verloskundige geweest voor de 12 weken echo en daar mn bloeddruk ook opgemeten, maar dat was allemaal goed. Vandaag in de winkel zag dropjes in de aanbieding, denk neeeeeee waarom zie ik dit weer liggen, wel niet wel niet, hahaha toch wel mee genomen. Ook (klein) handje gepakt, en weg gelegd, maar inderdaad anders is de zak leeg.. zit nu alweer te denken waar heb ik nog meer zin in haha vreselijk ben echt een vreetzak?.

Haha heel herkenbaar! Ik ben ook echt zo'n snaaier sinds de zwangerschap. Zorg dat ik niet teveel snoep enzo in huis heb, maar wel altijd lekkere crackers en lekker fruit. Dan moet ik dat wel pakken hahaha! Maar ik laat het echt niet allemaal staan hoor. Had ondergewicht voor de zwangerschap, dus de kilo's vliegen er nu wel aan, hahaha!

Haha heel herkenbaar dit, ben normaal al een echte dropliefhebber maar nú niet normaal veel zin in! Koop het maar gewoon niet, want kan me ook slecht beheersen door maar één paar dropjes te nemen ;) 11w vandaag 

Ik ben ook echt een enorme zoetekauw in mn zwangerschap terwijl ik dat hiervoor helemaal niet was ?. M'n suiker was bij de controle ook ietsjes te hoog, dus verklaart wel een hoop. Drop is wel altijd al een van mn verslavingen geweest ?. Heb het dan ook geregeld gegeten in het begin en nu nog af en toe (34wk). Zolang je bloeddruk onder controle blijft en je het niet te gek maakt moet het wel kunnen denk ik. salmiak ben ik wel wat voorzichtiger mee geweest vanaf het begin terwijl ik heel vaak ook zin had in die salmiak nopjes. Ik heb soms wel meer drop gegeten dan "mag" (mn hand ging gewoon automatisch piloot, een zak op een dag ?) maar mijn bloeddruk is tot nu toe altijd goed geweest. 

Oh zo fijn dat ik absoluut niet de enige ben, en ook niet met een  automatisch piloot arm/hand die zich weer vergrijpt aan een lekker dropje of andere lekkernij. Ik probeer ook zoveel mogelijk te laten staan, voor de zwangerschap lette ik echt nergens op, at eigenlijk alles, dropjes, chipjes, nootjes, snoepjes. Vanalles wat er maar in huis was. In het begin rond 6 weken zwangerschap wou ik de auto wel uit rennen als ik een frietkraam zag. Oh jeejtje heb toen wel iets te veel daarvan gegeten. Nu heb ik daar geen zin meer in. Gisteren bijvoorbeeld mn man bestelt spareribs met alles der op en aan. En ik gewoon lekker salade wat ik in huis had met vanalles erin en kipfilet beetje aan beide kanten gekruid. terwijl ik voor de zwangerschap dan wel mee bestelde of iets. daarmee ben ik wel bewuster geworden. Alleen nou die verrekte drop pff en laat dat dan weer niet goed zijn. Haha maar komt wel goed. neem nu netjes een paar en dan kijk ik er niet meer naar??. Eet gelukkig wel ook veel verschillende fruit en gezond eten en zuivelproducten en inderdaad bruin brood of krackers.. Dus het is niet alleen maar slecht hihihi

Groetjess

Terug
Bovenaan