enorm veel krampen en steken

A

Anoniem

Guest
hai allemaal,

sinds enkele dagen heb ik heel veel onrust in mijn hoofd. nee poetsen doet deze zwangeren niet!!! Maar ik heb enorm veel krampen en steken in mijn buik. Nou zeg ik maar steeds tegen mijzelf oefenweeen schat wen er maar aan. maar ja wat weet ik er nou eigenlijk van. de krampen etc zorgen voor continue harde buiken, zelfs snachts na wat uren slapen. ik vroeg mij af wie met hetzelfde vragend fenomeen zit? zijn dit eerste tekens, of heb ik gewoon een pech en moet het maar zo ook al is dat nu nog 3 tot 5 weken zo?? daarnaast heeft een van jullie wellicht een goede tip. ik heb kruiken, warm bad en een middag dutje al in het ritueel zitten, maar helpen ho maar!

thanks alvast en een fijne zonnige zondag allemaal.

co-tje

Hoi Cotje,

Dat klinkt inderdaad als oefenweeen en zegt helaas niks over wanneer je gaat bevallen. Ik heb al sinds 27 weken last van voorweeen (zelfs een keer 6 uur lang om de 2 a 3 minuten). Elke keer als ik in bed ga liggen begint het feest. Ik slaap dus al bijna 9 weken niet meer, overdag niet en 's nachts niet.

Dat is ook een van de (vele) redenen dat zij mij binnenkort (rond 38 weken) gaan proberen te strippen. Van ons zoontje ben ik met 38+3 spontaan bevallen. Bij ons dochtertje ben ik met 38 weken gestript (ook teveel klachten) en nu gaan ze het dus weer proberen. Ik hoop dat het ook deze keer weer aanslaat.

Ik hoop voor je dat het niet lang meer gaat duren. Er zijn ook mensen die nooit een voorwee gehad hebben en gelijk voor het echt werk gaan. Het kan zomaar ineens beginnen.

Syl
36+4

Hoi Cotje,

Ik denk ook dat het gewoon voorweeën zijn. Niet dat ik er ervaring mee hebt maar ik lees dat veel vrouwen daar last van (kunnen) hebben.

Zelf ben ik nu 37 + 3 dgn en heb nog geen enkele voorwee gehad.
Het enige wat ik heel af en toe heb is zo'n menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik maar dat duurde maar even en toen was het alweer weer weg.
Ik denk dus dat ik meteen aan het echte werk kan beginnen als het zover is.
Is dat  een voordeel of is het wel "fijn" om een beetje te oefenen en een klein beetje een idee krijgen hoe een wee aanvoelt?

Kruimel

quote: kruimel77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2007 10:40:43'));

hai kruimel,

Nou ik weet niet wat het betekend als je direct voor het echte werk moet gaan, maar kan je wel zeggen dat dit niet leuk is. ik sliep al slechter maar nu echt niet meer dan 1 uur aan een gesloten. ik begin op te raken en ben vandaag 37 weken. je snapt niet fijn. Daarnaast is het ook overal. dus ook als je niet even een lekkere warme kruik op je lijf kunt leggen (restaurant bijvoorbeeld!). ik lees wel dat ik zeer zeker niet alleen ben met dit pijnfenomeen. Ik ga donderdag voor een extra controle naar mijn gyn en zal wel gaan bespreken hoe we verder gaan. ik houd toch graag nog wat energie over voor het werkelijke spektakel.

Jij ook succes nog groetjes Co.

Hoi Cotje,

Ik denk ook dat het gewoon voorweeën zijn. Niet dat ik er ervaring mee hebt maar ik lees dat veel vrouwen daar last van (kunnen) hebben.

Zelf ben ik nu 37 + 3 dgn en heb nog geen enkele voorwee gehad.
Het enige wat ik heel af en toe heb is zo'n menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik maar dat duurde maar even en toen was het alweer weer weg.
Ik denk dus dat ik meteen aan het echte werk kan beginnen als het zover is.
Is dat  een voordeel of is het wel "fijn" om een beetje te oefenen en een klein beetje een idee krijgen hoe een wee aanvoelt?

Kruimel

Terug
Bovenaan