Enorme angst

<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben nu 7.5 weken zwanger, maar heb elke dag zo enorme angst dat het niet goed zit of er geen hartje klopt. Ik heb afgelopen dagen enorme stress en soms ook ruzies met mijn vriend. Ben met 5.5 weken in ziekenhuis terecht gekomen met enorme buikpijn maar geen bloed verlies , op de echo alleen de zwangerschapsring (vruchtzakje) te zien. Maar met het aantal hcg waarde moest het wel goed zijn. Maar je kon geen hartje zien natuurlijk. Nou heb ik volgende week maandag pas een normale echo maar ben zo bang, en onzeker is dit normaal? Ik had dit bij mijn dochter helemaal niet.</p><p>Iemand geruststellende woordjes voor me?</p><p>Liefs</p>

Hallo MissRoswitha,
Je bent nu 2 weken verder na het ziekenhuis, heb je in die tijd nogsteeds last van buikpijn zonder bloedverlies? 
Als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen om te kijken of je je echo niet kan laten vervroegen.. ik ben nu inmiddels 10 weken zwanger en kreeg mijn eerste echo ook tussen 7/8 weken vanwege zorgen door een miskraam van vorig jaar..
Rond deze tijd kunnen ze nog niet naar het hartje luisteren maar kunnen ze met een beetje geluk wel de hartslag meten.

Probeer rustig aan te blijven en alsnog te genieten van je zwangerschap.

Liefs Melissa

Hallo MissRoswitha,
Je bent nu 2 weken verder na het ziekenhuis, heb je in die tijd nogsteeds last van buikpijn zonder bloedverlies? 
Als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen om te kijken of je je echo niet kan laten vervroegen.. ik ben nu inmiddels 10 weken zwanger en kreeg mijn eerste echo ook tussen 7/8 weken vanwege zorgen door een miskraam van vorig jaar..
Rond deze tijd kunnen ze nog niet naar het hartje luisteren maar kunnen ze met een beetje geluk wel de hartslag meten.

Probeer rustig aan te blijven en alsnog te genieten van je zwangerschap.

Liefs Melissa

Hi Mizzroswitha!
Dat je bang en onzeker bent is heel normaal denk ik.. Je wilt nu eenmaal 'n keer gehoord hebben en weten dat alles goed zit. Ik heb vorig jaar 'n miskraam gehad en toen ik opnieuw zwanger was kreeg ik met 7 weken al 'n echo puur om me gerust te stellen. En dat lukte, we zagen meteen 'n mooi kloppend hartje op 't scherm. En nu is ze alweer bijna 3 maanden. Als jij je zo voelt zou ik bellen idd en vragen of je eerder kunt komen..! Het is jou lichaam en jij voelt wat 't beste voor je is! Succes!

Ik ben nu bijna 16 weken en nog steeds zo onzeker als de pest. 
Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger  was heb ik nog geen een keer kunne genieten 
Alleen maar bang of het hartje  nog wel klopt  groeit het wel goed. Want ik heb echt bijna nog geen buik en andere  die net zo ver zijn als mij vaak  wel.
Hopelijk  trekt het bij jou na je echo een beetje bij
  Mij is het helaas nog niet gelukt.

Succes

He dames
Bedankt voor de berichten, ik durf niet te zeuren om eerder de echo omdat hij volgende week maandag geplant staat.
Wel ben k nog steeds enorm onzeker krijg er zelfs stress van.
Ben wel heel erg misselijk elke dag is dat ook als het niet goed is???

Liefs

Op de eerste plaats zeur je nooit! Als jou gevoel wat aangeeft zou ik 't volgen.. En dat misselijk zijn, toen ik mijn miskraam had gehad waren alle zwangerschapskwaaltjes ineens weg. Misshien helpt je dat wat, ik hoop 't! Hou je koppie omhoog meid! Groetjes!

@Cinb dankjewel 
Ik heb contact gehad met de verloskundige en mag morgen bellen voor een echo deze week. Hopelijk goed nieuws zodat k even adem kan halen.
Gek Dit, had dit totaal niet toen ik zwanger was van mijn dochter. 
Had toen niet eens kwaaltjes 
Bedankt voor alle lieve berichtjes
Liefs 

Terug
Bovenaan