Enorme bloedprop verloren!

Goedemorgen,

Het is er nog een beetje vroeg voor,maar toen ik gisteren naar bed wilde gaan, voelde ik iets inmijn onderbroek komen. Ik dacht dat ik gewoon vloeide, doe ik nog steeds veel namelijk, maar toen ik ging kijken zat er een bloedprop (met allerlei enge dingen eraan) met de grote van een ei in!!
Ik schrok me eigen een ongeluk!
Mijn man geroepen en toch maar even de huisartsenpost gebeld.Vrijdag was ik nog bij de huisarts geweest wegens (nog steeds) hevige pijn in mijn buik. Die zeiden dat mijn baarmoeder waarschijnlijk na de bevalling toch niet goed was gekrompen en daardoor was er een stukje placenta achter gebleven.
Ik moet nu mijn temp. goed blijven controleren en als de pijn en het vloeien erger worden, dan kunnen we waarschijnlijk (weer) naar het ziekenhuis, gelukkig heb ik mijn vaste klanten kaart nog!

Nou dat was het weer! Moest het toch even kwijt, was er namelijk best wel van geschrokken!

Groetjes, Marieke

hoi marieke..

ik heb hetzelfde gehad..
schrok me ook de tering..
bij mij gebeurde het laatste dag van kraamhulp..
zij heeft gekeken wat het was..
en bleek dat mijn vliezen niet helemaal waren geboren.
en dat was nu die grote bloedprop.
het was net een zakje met adertjes enzo..
best interresant maar was wel eng..!!

dus maybe is het dat ook,
moet je es vragen of dat kan.?

kus

Hoi Tanja,

Je omschrijft het precies goed! Het was inderdaad heel interessant, maar ook heel goor!
Ik vloei nu ook minder, dus dat heeft gewoon nog in de weg gezeten!

Gr. Marieke

Hoi dames,

Ik maak me zelf ook erg ongerust op het moment..
Ben namelijk 6 weken geleden bevallen dmv een keizersnee en vloei nog steeds!
Na 3 weken dacht ik dat het weg was.. en een paar dagen erna kwam het weer terug. Ik dacht dat het misschien mijn eerste menstruatie kon zijn, echter heb ik het nu alweer 10 dagen en verlies veel bloed (en dat gore slijm).
Ik heb nog wel wat last van mijn buik ook.. Ja je gaat gelijk van die enge dingen denken.

Maandag misschien toch even de huisarts bellen, of moet je daar gelijk voor bij de gyn zijn?

Gr Esmé

Hoi Esme,

Gewoon bellen hoor!
Ik weet ook nog steeds niet wie ik nou moet bellen voor dit soort dingen!
Ik bel ze gewoon allebei, hoor je het meteen van 2 mensen mocht je twijfelen over het antwoord van een van de twee!
Succes!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan