Enorme borsten... hoe lang gaat dat duren?

Hallo allemaal,

Ik ben even overgewaaid van het oktober 2007 mamma's forum, want ik heb een vraag aan de dames die al mamma zijn:

Ik weet dat grotere borsten erbij horen als je zwanger bent, maar ik heb normaal gesproken al een E cup terwijl ik een normaal postuur heb. Nu met 18 weken zwangerschap is mijn BH met F cup al aan de krappe kant. Moet ik nou echt naar de winkel voor een 75 G ?? En dan de belasting voor mijn rug, dat merk ik nu al en ik heb nog tot oktober te gaan! (en vind dan ook nog maar eens een bikini...)

Ik heb trouwens wel zwangerschapsbh's gepast, maar die bieden veel te weinig steun.

Hoe lang duurt het voordat na de bevalling je borsten weer terug zijn naar hun oude maat?

Geen idee, dit is ook mijn eerste kindje. Hij is nu 6 maand en ik heb nog steeds een grotere cupmaat, geef ook nog volledig bv, dat zal ook wel uitmaken denk ik?
Normaal had ik 85 C, nu D.

Groetjes Edith

Hoi,
Erg he?? voor mijn zwacngerschap had ik een volle cup C, tijdens mijn zwangerschap zijn ze gegroeid tot cup  F (!!!)_ en nu?? ik geef FV en mijn meisje is ondertussen al 7,5 maand en ik zit aan een cup DD.
Kotm nooooooooit meer goed met mij.... hahaha.
Maar even zonder dollen, het verschilt heel erg van persoon tot persoon.
Ik  ken er ook zat die er "kleiner" uit zijn gekomen.

Succes met de laatste loodjes!
Debby mv B'Elanna  

hoi,

Haha  ik kan het me allemaal weer herinneren. Ik had cup D. Halverwege mijn zwangerschap cup E. k had toen meegroei bosrtvoedingsbeha's maat E gekocht en die ben ik na mijn bevalling stug blijven dragen maar ze wren eiegnlijk belachelijk te klein!
Ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven, Ik ben nu een maand gestopt en ik heb mijn oude maat weer, misschien zelfs iets kleiner nog,
Er is dus nog hoop!
Trwouens het is nog steeds niet helemaal bewezen dat het effectief is, maar als je je buik grondig gaat insmeren vergeet dan ook je (groeiende )borsten niet!
groeten Elke

Mijn borsten zijn ook enorm geworden.
Ik had eerst cup c en nu f of zo.
Ik had wel een voedingsbh met beugel gekocht en die heb ik in de zwangerschap gedragen tot nu toe,nu (Teun is nu 5 maanden) worden ze iets te groot dus hopelijk komt het nog goed!
Ik had een bikini maat g gekocht bij hunker muller.
Best een leuke met zo`n rokje erbij.
Succes ermee!
Groetjes Mikkie.

Ik heb net het tegenovergestelde probleem
Had voor de zwangerschap een C, tijdens de zwangerschap/net na de bevalling een D (was ik helemaal tevreden mee!) en nu heb ik weer een C, maar ECHT niet meer zo stevig als ze waren helaas!!!!
Dus ik zou zeggen, geef me maar een beetje van jullie! Hahaha dan zijn jullie van een probleem af en ik ook

Ik weet trouwens niet wat borstvoeding geven voor een effect heeft op de borsten, heb zelf geen borstvoeding gegeven.

Ik heb bv gegeven met 1 borst. Tijdens de bv-periode was die ene borst stukken groter dan de borst die buiten werking was, zeg maar.
Na het stoppen van de bv, hangt de borst waarmee ik heb gevoed, veel meer dan de borst die niks heeft gedaan.
Dus het verhaal dat bv geen effect heeft op het verschijnsel "hangtieten" is dus ook  echt niet waar!
Sil

Terug
Bovenaan