ENORME DARMKRAMPEN

hoi sinds vannacht lig ik te kermen van de pijn vanwege mijn darmen. Het lijkt op de pijn die je hebt als je wat verstopping hebt, maar dan nog een tikkeltje erger. Ik heb in de gaten gehouden of het regelmatig komt, msoms wel soms niet, en het is geen menstruatiepijn dus weeen kunnen het niet zijn, volgens mij. Het is wel pijnlijk en ik kan maar moeizaam naar de wc (eerst helemaal niet, gelukkig sinds vanmorgen wel af en toe kleine beetjes (sorry) IK heb wel eens gelezen dat het lichaam vlak voor de bevalling alles schoonmaakt. Hebben meer mensen   hier last van?
boekie
39 w, 1 d

Het is inderdaad zo dat je lichaam alles "leegmaakt" van te voren.. dus wie weet heb je hier last van.
Ik heb het ook al gehad deze week maar het heeft helaas niet doorgezet...
Het is wel vervelend voor je!
Probeer je zoveel mogelijk te ontspannen met ademhalingsoefeningen, dit kan ook al verlichting brengen...
En anders... bel de VK misschien heeft zij nog tips/trucs...

Sterkte,
Kirsten 39 wkn + 1 dag

ja vreselijk he zijn die krampen!!
ik heb er de laatste weken ook last van, maar ik ben 30 september pas uitgerekend..
dus zijn bij mij echt nog de darmen die in het nauw zitten denk ik..
ik let er dus nu ook maar even extra op hoeveel en wat ik eet..

Helaas herkenbaar, heb er al een hele week last van, vreemd genoeg in periodes, dwz een paar uur wel en dan weer een hele tijd niet. Ik krijg dan enorme kramp, hierbij ook harde buiken, en  mijn darmen maken zich leeg.
Het duurde een paar dagen voordat ik begreep wat er aan de hand is, maar ben er nu achter dat het gewoon voorweeën zijn. Komt op zich goed uit, want de kleine moet nog wat indalen, maar lastig is het wel.
Misschien is het bij jou ook zoiets? Of het kan ook gewoon verstopping zijn natuurlijk, de darmen komen behoorlijk in de verdrukking door zo'n buik.

Hoe dan ook: sterkte!

als het vanavond niet over is, bel ik het ziekenhuis   (ben daar onder controle ipv verloskundige). Wel ben ik erachgter dat ik pijn krijg (ongeveer 5 a 10 seconden) als de kleine zich op een bepaalde manier in mijn buik beweegt. Ik heb dan zo'n rare bochel in   mijn buik. Voorheen deed ie dat ook en dan had ik pijn tegen mijn ribben,   nu dus in mijn darmen. Fijn!  
Heb inmiddels veel gedronken en pruimen gegeten,  dus hopelijk helpt dat.    
boekie

Terug
Bovenaan