enorme hoofdpijn

Dag meiden,

Ik heb sinds een week enorme hoofdpijn. De hele dag door. Paracetamol helpt niet echt. Geen hoge bloeddruk, voor zwangerschapsvergiftiging is het nog te vroeg, ik ben nu 17,5 week.
Zijn er meer meiden die dit hebben? Hebben jullie tips? Ik drink veel water, dat helpt iets. En ik probeer zo weinig mogelijk suiker te eten. Maar zit nog te wachten op de gouden tip, ik word er gek van...

Heb er soms ook last van. Heb je al eens een kopje koffie of een glas cola geprobeerd? Bij mij helpt dat heel erg goed... Sterkte ermee, hopelijk vind je snel DE oplossing voor jou...

Ik heb t ook met vlagen.
Had t bij mijn vorige zwangerschappen ook. Hoort er bij en is volgens mij weinig aan te doen. Hoe vervelend t ook is.
Veel drinken, paracetamol en rust.
En anders bel je toch even de huisarts. Misschien is er nog wel iets anders dat je kan nemen.

De gouden tip heb ik helaas ook niet.

Sterkte ermee!

Bedankt meiden. Vandaag is het gelukkig iets minder. Ik drink veel water, probeer op tijd naar bed te gaan en goed te eten. Misschien helpt dat wel. Ik had het bij mijn vorige zwangerschappen niet, dus herkende dit ook niet..

Bij mij komt het soms door lage ijzer waardes en dan helpt veel drinken niet. (Roosvisee ferro helpt daar wel goed bij.) Weet niet wat jou ijzerwaardes zijn, maar mocht de hoofdpijn aanhouden, zou je dat ook kunnen laten controleren...

Al blijft het ook een veel voorkomende klacht. Succes iig!

Jip krijg nu ook vaker hoofdpijn, drinken helpt wel bij mij maar niet altijd. Wel gaat het met mijn misselijkheid wat beter ik moet gewoon vele kleine porties eten dan gaat het goed. En mijn voeten beginnen nu ook op te zwellen.

Terug
Bovenaan