Ik weet niet wat het is met Merel hoor.
Sinds een maand of 2 heeft ze af en toe een enorme huilbui aanval!
Vooral als er iets is waarbij madam haar zin niet krijgt.
Dan begint ze eerst zachtjes maar steeds harder te huilen, mond open en het kwijl druipt eruit..
Het houdt niet op! Het is enorm irritant en ik raak op den duur mijn geduld kwijt!
Ik kan niet bij haar doordringen op dat moment.
Maar ik heb wel zoiets van: tis wel goed, omdat je je zin niet krijgt of iets gebeurd waar ze geen zin in heeft!
Alles geprobeerd, van praten met haar, vasthouden (ze duwt je weg) tot boos worden (wat natuurlijk averechts werkt)
Vanmorgen weer zo.n bui, mijn man was het zat en vroeg of ze een koude douche wilde..toen werd ze ineens stiller..dat wilde ze niet!
Tranen gedroogd en verder.
Hebben jullie kids ook zo van die aanvallen?
Ik ga haar echt niet haar zin geven zodat ze stil word...dan maar huilen!
Sinds een maand of 2 heeft ze af en toe een enorme huilbui aanval!
Vooral als er iets is waarbij madam haar zin niet krijgt.
Dan begint ze eerst zachtjes maar steeds harder te huilen, mond open en het kwijl druipt eruit..
Het houdt niet op! Het is enorm irritant en ik raak op den duur mijn geduld kwijt!
Ik kan niet bij haar doordringen op dat moment.
Maar ik heb wel zoiets van: tis wel goed, omdat je je zin niet krijgt of iets gebeurd waar ze geen zin in heeft!
Alles geprobeerd, van praten met haar, vasthouden (ze duwt je weg) tot boos worden (wat natuurlijk averechts werkt)
Vanmorgen weer zo.n bui, mijn man was het zat en vroeg of ze een koude douche wilde..toen werd ze ineens stiller..dat wilde ze niet!
Tranen gedroogd en verder.
Hebben jullie kids ook zo van die aanvallen?
Ik ga haar echt niet haar zin geven zodat ze stil word...dan maar huilen!