<p>Hey meiden.</p><p>Ik heb sinds 2 weken enorme rugpijn. De ene keer begint het bij me schouders daar tussen.</p><p>en nu heb ik het voornamelijk in het midden van me rug aan de rechterkant.</p><p>ook heb ik al 4 weken extreem veel last van me onderrug onder me kuiltjes. Met omdraaien snachts in bed voelt het alsof me onderrug gebroken is zoveel zeer met omdraaien. En dan bedoel ik natuurlijk niet echt gebroken maar het doet gewoon ontzettend zeer. Lopen gaat eigenlijk wel. Moet niet te lang iets doen want dan word Mn rug gewoon helemaal stijf. </p><p>Ben ervoor naar de dokter geweest die zegt door hormonen word alles weker en kan je er last van hebben. </p><p>Maar soms denk ik jemig, ik ben net op de helft 20 weken en weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Voel me een oude vrouw en loop al bij een bekken fysio, die helpt me met mijn bekken .. maar mijn midden rug onder mijn ribben links doet zooo ontzettend veel zeer.</p><p>als ik stil lig voel ik geen pijn. Maar kan niet staan, vooroverbukken of te lang zitten</p><p> </p><p>iemand hier bekend mee? Of tips?</p><p> </p><p>hoor het graag</p><p>liefs </p>