Enorme steek onder/zijkant buik...

Wel vaker last van gehad maar nu heel lang.
Liep net met onze grote hond en peuter.
Zo'n steek in de buik dat ik mijn hand zo hard erop druk dat mijn hand er zeer van doet.
Mijn buik staat helemaal strak en gespannen.

Ben dus maar niet van plan om boodschappen te doen, wou even weer een voorraadje halen!

Doe maar effe rustig aan moet om 1 uur werken in de huishouding tot 3 uur....

Groetjes Natasja

Hey Natasja

Ik heb er ook regelmatig last van, als je even rustig aan doet gaat het vaak vanzelf weer over, maar je schrikt heel erg he! Vaak heb ik het ook als ik idd te zwaar til of te veel kracht moet zetten en daarna is idd mijn buik erg hard! Ik hoop voor je dat het wegtrekt en anders rustig aan doen en vanmiddag niet werken! ( makkelijker gezegd dan gedaan soms!)

Liefs

Hoi Hoi Natasja,

even rustig aan doen ja! Je buik staat waarschijnlijk strak van de schrik... het is toch een spier die verkrampt....

Ik heb het een aantal weken geleden gehad vlak onder m;n ribbenboog.. heb er nog 3 dagen een beurs gevoel op gehad....misschien een ander orgaan dat een plekje moest zoeken of zoiets... de VK had er ook geen verklaring voor....

Dus even Tweenies kijken op ned 3... lekker kopje koffie of thee erbij en buikje weer even bij laten komen.... en als jeje zorgen maakt toch echt je VK bellen; daar zitten ze voor!

liefs
Sunny
XXX

Hoi meiden!

Die krampen/pijnscheuten daar kan ik over mee praten. Bij mij komt het wel vaak doordat ik erg veel moeite heb met mijn stoelgang. Hier heb ik nu lactulose voor en veeel pruimen, druiven en dergelijke wat wel goed helpt. Toch blijft het soms gevoelig, ook na zwaar tillen, wat we eigenlijk zo min mogelijk mogen doen. Maar ja!

Succes!

Liefs Janne van Krukel

Bedankt voor jullie berichtjes...

Zie er enorm tegenop om te gaan werken, maar ja om weer af te bellen...
Ben net anderhalve week gestopt om rustiger aan te doen.

En dan blijft het werk weer liggen tot donderdag...
Dan moet ik het dubbele doen in 2 uren...

Pfff, kom op... Ga het rustig aan doen, zie er al tegen op om de stofzuiger en dweil mee naar boven te slepen...

Maar ja t'is niet anders.

Ach kijk het zonnetje komt eraan..!

Nog 9wk dan met zw.schaps verlof....

Erg he... xxx Natasja 24wk en 6dgn.

Heb toch maar afgebeld.
Was bang dat het weer zou gebeuren...
Heb thuis wel wat gedaan en heel veel gerust....

Want ja morgen gaat het gewoon weer door peuter speelzaal, dokter... enz.

Mijn partner is eerder vrij vandaag en ik sta erop dat hij mee gaat boodschappen doen...

Groetjes

Terug
Bovenaan