enorme vlek in de bank

Hallo,

Gisteravond zat ik op de bank (ik ben bijna 37 weken zwanger) ik wilde gaan liggen op de bank en zie me toch een enorme vochtige vlek op de bank. Ik had niets gemerkt. Even langs het ziekenhuis. Ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat het geen vruchtwater is maar ik had (sorry voor de details) heel veel dunne afscheiding. Deze dunne afscheiding schijnt in grote getalen te kunnen komen, wist ik veel.Wie heeft dit ook gehad?

Groetjes van Knof

hoi

Ik heb het zelf niet gehad maar ik weet nog wel met mijn vriendin dien was toen 38 weken en die dacht toen ook dat haar vruchtwater kwam maar in het zieknhuis zeiden ze toen ook van dat het gewoon heel veel afscheiding is en dat dat normaal is als je zo ver bent,ik heb het niet gehad.en mijn vriendin is gewoon met 42 weken bevallen en ik een dag van te voren voor uitgerekende datum dus het wil niks zeggen ,succes verder groetjes wendy

Hoi Knof,

Dit heb ik gisteren ook gehad, ben morgen uitgerekend.
Ik vond het ook wel vreemd, maar als je vliezen gebroken zijn kan je het echt duidelijk zien, want dan drijven er vaak toch wel wat vlokjes in en ziet er een beetje melkachtig uit. Ik heb na die vlek heel veel last gekregen van (voor) weeën, maar helaas zet het nog niet goed genoeg door. De verloskundige is wel langsgeweest, maar ik heb nog maar         1 cm. ontsluiting. Dus zei ze al even afwachten, je merkt het snel genoeg.
Het is ons tweede kindje, dus het moet ook nu sneller gaan als bij de eerste.

We wachten dus maar af.......!!!
Voor jou ook spannend, maar als het doorzet bij jou geeft het niet, want je bent al 37 weken. Succes met de laatste loodjes.

Groetjes mama van Yana

Hoi
Ik heb, net als in mijn eerste zw.schap, elke dag zoveel waterige afscheiding, maar ook hele dikke en hééél veel. Erg vervelend. Ik heb dat al vanaf een week of 6. En het blijft tot aan de bevalling.

Jaaaaaa, ik heb daar ook veel last van van afscheiding. Ik word er gek van. Volgens de verloskundige kan het ook een beetje urine zijn met andere woorden zwangerschapsincontinentie.

Nou leuk is het niet in ieder geval.

Terug
Bovenaan