enquete

Hallo, ik ben Mirjam . Ik zit op dit moment in vwo 6 en dat houd onder andere in dat ik in februari een profielwerkstuk in moet leveren. Mijn profielwerkstuk gaat over de motorische ontwikkeling bij kinderen van 0 maanden tot en met 12 maanden. Ik wil u daarom vragen deze enquête naar waarheid voor mij in te vullen. Al vast bedankt voor de medewerking!


Hoe oud is uw kind?

O 0 t/m 3 maanden O 4 t/m 6 maanden O 7 t/m 9 maanden O 10 t/m 12 maanden

Wat is het geslacht van uw kind? O meisje O jongen

De Vragen:
1) Wanneer kon uw kind in buikligging het hoofd goed ophouden? Met … … … weken.
2) Wanneer lachte uw kind voor het eerst terug? Met … … … maanden.
3) Wanneer maakte uw kind voor het eerst geluidjes terug? Met … … …. maanden.
4) Wanneer volgde uw kind met ogen en hoofd? Met … … … … maanden.
5) Wanneer lachte uw kind voor het eerst? Met … … … maanden.
6) Wanneer begon uw kind zijn handjes te gebruiken om dingen te pakken? Met … … maanden.
7) Wanneer pakte uw kind dingen zowel links als rechts aan? Met … … … … maanden.
8) Wanneer kon uw kind gericht iets pakken dat hij/zij wilde hebben? Met … … ….. maanden.
9) Wanneer maakte uw kind aanstalten om te gaan kruipen? Met … … …. maanden.
10) Wanneer kroop uw kind echt? Met … … ….. maanden.
11) Wanneer kon uw kind zich zelfstandig van de ene naar de andere kant omrollen? Met … … …. maanden.
12) Wanneer bleef uw kind voor het eerst los zitten? Met … … … maanden.
13) Wanneer ging uw kind zonder hulp zitten? Met … …. maanden.
14) Wanneer zette uw kind zijn/haar 1e stapje aan de hand? Met … … …maanden
15) Loopt uw kind al zelfstandig (enkele stapjes)? O ja O nee



Zou uw, uw reactie zo snel mogelijk naar het emailadres www.mirrieco@hotmail.com willen mailen. Bedankt!!!







 
Ik wil hier nog even bijzetten dat u natuurlijk niet verplicht bent mee te werken, de keuze is aan u. En zo snel mogelijk, dat vraag ik omdat ik dan tijd genoeg heb om mijn gegevens te verwerken. Deze reactie schrijf ik omdat ik een vervelende reactie had van iemand. Sorry als er onduidelijkheid was over mijn enquete.
 
hoi Mirjam
Je hebt altijd mensen waarbij je het niet goed doet ik vond je vraag echt niet vervelend over komen hoor!
Dit wilde ik je even laten weten heb je veel reaktie's gehad?
 
Terug
Bovenaan