Entertainment

Hallo dames,

Ik heb even een vraagje. Hoe "entertainen" jullie je kleintje op zijn/haar wakkere momenten?

Tim is per keer tussen de 2 en 3 uur wakker. En hij vindt erg weinig leuk. Het is een erg drukke, beweeglijke baby die er niets aan vindt om even op schoot te zitten. In de box of zo vindt hij ook niet leuk. Ja, voor misschien 5 minuutjes, als ik geluk heb. In de wandelwagen krijst hij vooral....

Iemand tips????

Gr Ingrid

haha ik ken het de box is hier ook een ramp op schoot vind tie wel leuk enzo maarja dat kan ook niet heel de tijd. En Jochem is per keer ook wel 2 a 3 uur wakker!
In de wandelwagen vind tie leuk maarja kan moeilijk heel de dag gaan wandelen.
Jochem wil ook alleen maar zitten en er vooral bij zijn!!!
Dus idd tips zijn welkom.......

Euh, moeilijk. Wat vind ie van zo'n babygym? Wat bij ons ook een succes is, is zijn mobiel lager hangen zodat ie erbij kan (de baby in een wipper in de box of een lintje tussen het muziekdoosje en de beestjes).
Tja, verder kan ivo zich ook goed vermaken als ie naast me op de bank ligt.
Boven de wipper heeft ie ook een soort playgym.

eigenlijk verschillende dingen.. spelletjes doen, zingen, dansen.. gewoon lekker gek doen.. onder de playgym in de box of lekker buiten
rond wandelen naar de kinderboerderij diertjes kijken en hem laten aaien vind hij erg leuk..

elke vrijdag gaan we naar het mammacafe daar ziet hij veel andere kindje/babytjes

Lastig als hij zich niet goed kan vermaken. Hier gelukkig niet veel last van. Nu we in het nieuwe huis zitten hebben we een karpet (andere huis waste klein) fedde vindt het leuk daar te spelen want s
Dan heeft hij de ruimte om rollen van buik naar rug. Hij heeft best veel speelgoed van die stoffen boekjes, knisperdingen, tuimelknuffeldingen, babygym. Ook de wipper vindt hij leuk om in te zitten. Soms spiekt hij dan wat tv mee.
En hij is op het mOment erg druk met rollen en z'n voetjes.

Sommige baby's kunnen zichzelf zo moeilijk vermaken dat ze pas weer lekkerder in hun vel zitten als ze meer kunnen bewegen/ kruipen.

tja, das een lastige, hier gelukkig een meisje wat zich best vermaakt als je haar af en toe laat weten dat je er bent!
Ik neem haar ook vaker in de wipper mee naar andere ruimtes waar ik bezig ben, vind hij dat niet leuk? als hij zo bewegelijk is vind hij dat schommelen misschien wel leuk!
Misschien wat spelletjes op schoot? damespaard/herenpaard enzo;-) of in de manenschijn!
In een draagzak? zodat hij kan kijken wat je doet!
Succes ermee

Terug
Bovenaan