Enthousiasme papa...

Hoi dames,

Hier weer even een berichtje van mij. Een weekje vrij gehad maar toch druk bezig geweest. Vrijdag trouwde de broer vn Nick en daar moesten we natuurlijj het één en ander voor regelen.

Bruiloft was ontzettend mooie en gezellige dag, ze zagen er prachtig uit. Toen het feest 's avonds.... ook erg gezellig! Nick was ook helemaal in zijn nopjes en had natuurlijke en drankje (een flink aantal haha) en we zaten op een gegeven moment even gezellig met zijn ouders aan tafel te kletsen en wat denken jullie: in zijn enthousiasme is hij over de kleine aan het praten en ja hoor hij noemt haar gewoon bij naam!
Zijn vader had het niet gehoord maar de ogen van mijn schoonmoeder werden zo groot haha. Vindt het aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant ook wel oké. Hij is gewoon erg enthousiast en helemaal blij met haar naam
Zometeen echt even aan de poets en dan hopelijk eind van de dag eindelijk even niets.... Blehh moet morgen weer aan het werk!

Jullie allemaal nog een fijne zondag!

Hee meid,

Wat fijn dat jullie zulke leuke dagen hebben gehad! Ogh....die enthousiaste papa ook! Tsja....je kan het niet meer terug draaien en gelukkig heeft alleen je schoonmoeder het gehoord maar goed, Nick is natuurlijk zo trots op z'n kleine meisje dus ik kan me goed voorstellen dat hij zich verspreekt. Ach, er zijn ergere dingen.

Die je een beetje mak aan vandaag? Als je morgen weer aan de arbeid mag is het wel lekker om straks even te kunnen rekaxen toch? Ga je nou vanaf aankomende week een dagje minder werken?

Jij ook een fijne dag! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan