Entingen en bijwerken/reacties van de kindjes erop..

Hoi allemaal,

Gisteren heeft Juul haar prikken gehad en ze werd er heel duf van..om 1500 ging ze slapen zonder protest of bakerdoeken (want dat mag dan niet of is beter van niet) en ze is er amper uitgeweest tot vanochtend 0930 en toen ik binnenkwam lag ze met haar vuistje te spelen en er op te sabbelen, ik heb haar in bad gedaan want het zat OVERAL tot in haar nek bijna.. (misschien een bijwerking, spontane diarree?) en een fles gegeven beneden, met haar gespeeld en haar in de box gedaan en nu is ze dáár weer in slaap gevallen, doet ze anders nooit.. ben benieuwd wanneer alles weer normaal wordt zeg maar, ik ga nu constant kijken of ze 'het nog wel doet', vind t doodeng al die stilte en rust in huis..ben het niet meer gewend.

Ik was benieuwd hoe jullie kindjes door de entingen komen, zijn ze ook zo moe en hangerig? of juist heel onrustig of misschien koortsig erbij?

Groetjes Moniek

Max heeft twee geleden zijn eerste inentingen gehad. Ook hij is na de inentingen als een blok in slaap gevallen. Hij heeft 's ochtends om 10.30 de prikjes gehad. Om 11.30 was ik thuis en heb ik hem in bad gedaan. Daarna is hij gaan slapen. Zelfs tussen 17.00 en 19.00 heeft hij geslapen. Normaal heeft hij dan zijn huiluurtje. Toen we hem de fles wilden geven, had hij daar in eerste instantie geen zin in. Uiteindelijk heeft hij hem toch leeggedronken en is weer als een blok in slaap gevallen. Pas de volgende dag was hij weer een beetje boven water. Opvallend was wel dat hij de dag erna 4 of 5 poepluiers had, terwijl hij er normaal maar 1 per dag heeft. Een beetje een vergelijkbaar verhaal dus!

Hoi. Teun heeft al 2 rondens gehad en hij heeft geen last gehad,alleen wel een  pijnlijke plek op zijn beentjes. Ik heb bij elke luier getemperatuurd en koortsvrij gebleven.
Hij moet de 10-de weer dus ik ben benieuwd!
Groetjes Mikkie.

Evi heeft er  niet meer dan normaal door geslapen. Wel was ze jengelig en wilde ze graag bij me zijn. Ze kreeg ook wat verhoging en ze had veel last van haar beentjes. Ik heb ze paracetamol gegeven en toen ging het weer wat beter. De volgende dag merkte ik niks meer aan haar. Vrijdag mag ze voor de tweede ronde, ben benieuwd of ze het zelfde reageert als de vorige keer.

groetjes Sonja

Hoi hoi,

Laura heeft vrijwel 36 uur geslapen! Als ze wakker was, was ze erg zielig en hangerig/huilerig. Ze kreeg ook koorts en dronk haar flesjes niet leeg. Ik vond mijn kleine meid zo zielig! De dag na de prikjes werd het huierlige wel iets beter, maar ze bleef veel slapen. 's Avonds was ze weer zichzelf (helaas moest ze toen slapen).

Succes met je kleine meid!

Ilona

Terug
Bovenaan