<p>He dames, </p><p>Sorry dat ik dit bericht plaats. Ik vraag mezelf af of iemand nog tips heeft als je er een beetje doorheen zit... </p><p>We zijn inmiddels gelukkige ouders van onze zoon. Inmiddels is hij bijna 4 weken. Helaas is het geen hele tevreden baby. De krampen zijn zo heftig bij hem dat hij vrijwel de hele dag huilt. Hij heeft ook last van obstipatie wat het hem ook niet makkelijker maakt. We hebben al van alles geprobeerd, nieuwe voeding tegen krampen, hij drinkt uit dr. Brown flessen, krijgt meermaals massages, osteopaat, gaat geregeld in een warm bad, of we leggen een warme pittenzak op z'n buik en ga zo maar door, op advies van de huisarts olijfolie in z'n flesje gedaan, ook dit heeft niet geholpen Helaas... vanavond gaan we beginnen met door de dokter voorgeschreven medicijnen in de hoop dat hij zich snel wat fijner voelt (ook uit egoïstisch oogpunt). </p><p>Het huilen gaat inmiddels door merg en been. Dan hebben we ook nog een dochter van bijna 3 die nogsteeds jaloers is en alles op alles zet dat de aandacht naar haar gaat (gillen, huilen, met spullen gooien etc). Dit in combinatie met een partner die niet goed tegen gehuil etc kan zorgt ook nog voor onderlinge spanning...</p><p>Ik neem bijna altijd de nachtvoedingen voor mijn rekening neem, mijn partner maakt lange dagen en is bloedchagerijnig snachts terwijl ik er best goed tegen kan. Hij helpt me wel door bijvoorbeeld fles te maken etc. </p><p>Dit houdt in dat ik al 4 weken weinig heb geslapen en doordat onze zoon nu sinds 2 weken heel veel huilt zit dutten er overdag ook niet echt in. </p><p>Tot overmaat van ramp is mijn partner besmet geraakt met het corona virus en omdat ik geen risico wil lopen met de kinderen zit hij nu in isolatie. Ik ben gelukkig negatief. Dit houd in dat ik nu alle zorg alleen draag, ook 's avonds en snachts heb ik geen hulp, dit met het vele huilen en onze lieve terror peuter puber maakt dat ik best vaak een potje wil janken of vloeken. Ik doe echt mij best om alles zo goed mogelijk bij te houden en om de kinderen te verzorgen en om mijn partner van eten en drinken te voorzien maar pfooeehe, ik vind het zo pittig op het moment. </p><p>Vanwege de corona wil ik ook geen hulp van buitenaf ondanks de isolatie wil ik niet dat ik of onze kids iemand anders zou besmetten mochten we later wel positief blijken te zijn. </p><p> </p><p>Heeft iemand de gouden tip voor</p><p>1. Ontroostbare baby </p><p>2. Een op een negatieve manier aandachteisende peuter</p><p>3. Hoe kalm te blijven in alle hectiek. </p><p>Zo niet.... dan was het toch even fijn om dit van me af te schrijven nu ik de peuter met een bakje chips voor de televisie heb geparkeerd en de baby in slaap is gevallen om m'n schouder voor een boertje. </p><p> </p><p>Liefs, </p>