Er gebeurt dus nog helemaal niets....

,want mijn zeer geachte lijf heeft weer eens besloten om een cyste te laten ontstaan in mijn linker eierstok. Grrr......
Ik heb dit een keer eerder gehad, toen was deze snel weer verdwenen, dus daar gaan we nu ook vanuit!
Wel even drie weken aan de pil om er zeker van te zijn dat er niet weer een cyste gaat ontstaan en dan mogen we echt!

11 september de uitgangsecho en o wee als mijn lijf dan weer roet in het eten gooit!

X

Sjongejonge..... Het zit echt niet mee! Wilde je succes wensen met de 1e IVF, maar dat laat dan weer even op zich wachten.... Wel fijn dat je zo nauw in de gaten wordt gehouden. De omstandigheden moeten optimaal zijn!! Denk aan je, meis. Het is allemaal niet niks. Been there, done that. Sterkte en succes!!!!!

Liefs Anna

Ja. Het was echt wel een domper. Maar onnodige risico's nemen is ook niet wat ik wil. De arts ook niet trouwens.
Ik hoed met de pil gelukkig niet te wachten tot mijn ongi over is...

Ow nee, dat is toch niet te geloven. Wel goed dat je er zo dapper onder blijft. Hebben de hormonen hier invloed op, of doet je lijf dat vanzelf?
Succes meis.
Wenser

Mijn lijf heeft dit helemaal zelf gedaan. Het schijnt normaal te zijn, alleen komen de meeste er niet achter, omdat ze niet gevolgd worden dmv echo's. Pure pech dus eigenlijk...

Op naar 11 september!

Wat vervelend Daisy! Echt een flinke domper.
Maar gelukkig ben je er achter gekomen en worden de risico's minder. Ondanks dat je nu nog wel meerdere weken moet wachten.
Ik duim echt voor je dat dan je cycste weg is en dat je dan echt kunt beginnen. Want je hebt het verdiend.
liefs,

Hee hee,

Wat een ....zooi !!

Baal echt enorm met je mee je was zo blij dat je kon beginnen het is echt niet eerlijk meer .
Ik hoop dat ie snel verdwenen is en je dan dus echt kunt beginnen!

Liefs

Terug
Bovenaan