Er gebeurt nog weinig met mijn eitjes......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou, gisteren moest ik terug voor de tweede follikelmeeting voor  onze 4de IUI. Afgelopen vrijdag had ik 2 eitjes van 12 mm en ze moeten minimaal 17 zijn voor pregnyl. Dus ik vreselijk balen, want mijn vriend is vandaag weggegaan voor een zakenreis en als alles goed was gegaan, zou ik morgen de inseminatie moeten krijgen wat natuurlijk niet gaat met een man die weg is.  Maar wat blijkt nu: de Gonal heeft nog steeds  helemaal niets gedaan! Nu moet ik weer 3 dagen doorspuiten en donderdag voor de derde meeting. Als dan alles goed is, heb ik zaterdag de inseminatie. Zou allemaal precies goed uitkomen!! Het lijkt wel of mijn lichaam alles heeft tegen gehouden of zo (heb ook behoorlijk in de rats gezeten). Dus waarschijnlijk toch een goede afloop!!!!! Ondertussen sta ik behoorlijk te stuiteren van al die Gonal, maak ik belachelijke fouten op mijn werk, maar dat hebben we er allemaal voor over !

Lfs, Kippie.

Heej Kippie,

Beetje van de leg
Joh jouw lijf weet gewoon precies wat te doen!! Helemaal niet te langzaam, zometeen gewoon op het juiste moment er helemaal klaar voor. Maar kan me wel voorstellen dat je lekker rondstuitert! Nou idd voor een heel goed doel dus nog maar ff lekker doorgaan!
Ik duim voor je dat alles nu volgens plan verder gaat en dat je zat ins. hebt!
Je houdt ons wel op de hoogt he.

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan