er groeit nog niks :(

Hallo allemaal,

Afgelopen maandag had ik een folikelmeting op dag 11.
En helaas groeide er nog niks.
Dit is mijn 1e clomidkuur dus heb nog niet zoveel ervaring...
Morgen moet ik weer terug en zit ik op dag 14.
Ik kon ook niet uit het antwoord van de gyn opmaken of er nog hoop is.
Hij zei dat er kans is dat het niet aanslaat.
Heeft er iemand ervaring?? Is er nog hoop??
was wel ff teleurgesteld hoor.
stom lichaam van mij ook!!!
En wat gebeurt er als er morgen nog steeds niks is gegroeid??

hoop dat iemand me wijzer kan maken.

liefs Bri

Hoi Bri

Vervelend he al die onzekerheid. Ik ken het maar al te goed. Ik had precies het zelfde de eerste dosis clomid sloeg bij mij ook niet aan.
Bij mij is hij toen verhoogd van 50 naar 100 en toen sloeg hij wel aan.
Het kan ook nog eens zijn dat het eitje wat later begint te groeien dus wacht het even af en stel gewoon alle vragen die je hebt ook aan de gynecoloog.
Er is niets vervelender dan onzekerheid, laat hem maar zeggen waar je aan toe bent.

groetjes visje

hoi bri.,
ik ben ook met clomid bezig, deze maand mijn 2e kuur en ik reageerde goed op 50 mg.   maar als ik nu zou eageren als de eerste kuur zou ik 4 dagen geleden mjin eisprong moeten hebben gehad, en niks dus tot heden, dus ik ben bang dat ik nu niet reageer, ik vraag me  af of dat kan dat je de eerste keer reageer en dan niet meer, nou ik moet 16 jan. naar de gyn. en dan horen we meer,..
om een lang verhaal kort te maken; ik begrijp dus hoe je voelt, ben ook op dit moment erg teleurgesteld!

veel succes hé!!!!!!!!!!!!

groetjes Nathalie.

hoi bri !

wat vervelend joh ...
ik vroeg me al af hoe het met je was ..
zoals voorgaande reacties ook al vermelden : als deze dosis niet aanslaat krijg je een hogere dosis de volgende keer , en wie weet slaat het dan wel aan !

kop op meid , ik duim voor je !

groetjes lian

Hoi Bri,

Ik ben nu met mijn tweede clomid kuur bezig.
Caroline (caatjebeek) had bij haar eerste meting ook geen groei dag 9 dacht ik, maar bij de tweede meting was er toch wel een goede groei. Er is dus zeker nog hoop!!!!!!!!
Succes in ieder geval verder en geef de moed in ieder geval niet op. Het kan ook zijn dat je een hogere dosis nodig hebt ofzo....

Groetjes,

Sanne

......nog steeds niks.....

ik baal!!!

Waarom nou niet!!
moet volgende week weer terug komen.
Maar ik heb de hoop opgegeven....

volgende cyclus wordt het een hogere dosis.

Tis nu dus weer afwachten...afwachten op niks.
stom stom stom rotlijf van mij!!

En had zoveel positieve verhalen gelezen over clomid.....zucht....

groetjes van een sippe Bri

Hey Bri,

Het kan allemaal nog goed komen! Niet sip zijn hoor, al is dat wel erg goed begrijpelijk.
Mijn eitjes groeien ook erg traag tot niet ze hebben gewoon een beetje straling nodig om te groeien dussse kom de straling aan hoor.
Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal, Straaaaaaaaaaaaaaaaaal, straaaaaaaaaaaaaaaaal, eitjes van bri wordt nu wakker en ga groeien! straaaaaaaal.
Hoop voor je dat het werkt!!!!!

Veel succes
veel liefs Sjan

als het nu niet lukt?!?!?!!!!
Wanneer begonnen ze bij jou dan ongeveer te groeien??

Ben vandaag al wat minder sip....
We zien het wel volgende week....of niet.....
hou mezelf maar voor dat we nu een maandje langer kunnen sparen voordat de kleine er is, maar dat neemt het grote verlangen naar een lief kindje natuurlijk niet weg.

hoe gaat het met jou verder??
na een break kan je er weer volop tegenaan??

succes,

liefs Bri

Terug
Bovenaan