Er is echt niks meer aan te doen....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Lekker een pessimistisch onderwerp he? Tja, zo voel ik me ook. Mijn man heeft erg slecht zaad, alleen geschikt voor ICSI. Nu zijn we wwel doorverwezen naar de Androloog (uroloog) om te kijken wat er aan de hand is en wat er eventueel aan te doen is. Nou, zoals je hierboven al kunt lezen, we zijn niks wijzer geworden van een nieuw semenonderzoek, bloedonderzoek en een echo-onderzoek (voor de doorbloeding). Het semen was wel wat verbeterd, maar nog steeds slecht. De hormonen zijn goed op eentje na, maar dat was absoluut verklaarbaar, omdat de zaadballen harder moeten werken om zaad aan te moeten maken. Uit de echo die vorige week gemaakt is, is (gelukkig) gebleken dat de doorbloeding goed is en de zaadballen zelf er goed uit zien.

Aan de ene kant: opluchting. Omdat Roel zelf helemaal gezond is. Aan de andere kant: grote teleurstelling en verdriet, omdat we er nu toch echt aan moeten geloven aan ICSI te moeten beginnen en ook zelf geen reden waarom te hebben.... En ik ben bang, bang voor wat komen gaat. De onderzoeken, behandeling, hoop en vrees.... Pffff, nee, ik heb echt een dipje.

Meiden, sorry, voor de achterwege gelaten reacties hier op het forum.En helemaal sorry voor jou Wondernetje.... Dat ik niet gereageerd heb op jouw berichtjes.

De komende tijd zal ik nog steeds een beetje passief meelezen. Ik had en heb nog steeds tijd nodig voor mezelf. Het doet me dan op dit moment ook allemaal nog te zeer.  

Liefs,

Sil

Hee lieverd

Ik schrik hlelmaal van je berichtje.... Maar gelukkig kunnen jullie nog wel op voor ICSI.
Hee, en voel je niet schuldig hoor, dacht je nou echt dat ik het niet begreep? Als het weer wat beter me je gaat zie ik vanzelf wel weer een emailtje verschijnen toch?
Sjonge, weet je al wanneer jullie kunnen beginnen met die ICSI? Jij moet nu toch eerst nog onderzocht gaan worden? En is er een lange wachtlijst of ben je gauw aan de beurt?

Meis, ik blijf aan je denken, en kijk uit naar de dag dat jij hier een positief berichtje schrijft dat de ICSI geslaagd is.......
Doe het rustig aan. Geef een hele dikke knuf en kus aan Roel van mij. Laat je lekker verwennen en neem de tijd voor jullie samen, dan weet ik zeker dat jullie er wel uit komen....

Hee, meid....Ik spreek je weer!
Heel veel liefs Annet

Terug
Bovenaan