er is een anoniem aan het dreigen

A

Anoniem

Guest
hallo anoniemer als je hier komt voor ruzie temaken dan ben je hier fout want hier zitten meiden die willen zwanger raken en laten ich niet van jouw we jagen hoor als je het lef hebt geef je naam maar dat durf je niet maar ja ik ga voor jouw niet weg
soory dames dat moes ik even kwijt want ze ijn op mijn reacties bezig tegen mij

hoi lorraine,

ik zat net even terug te kijken,
maar welke anoniem is dan aan het dreigen.
onder de reacties van 2 berichtjes terug, zie ik dat er een warrig berichtje staat, waar je mee bedoelt.
(ik wil niet altijs niet zwanger hebben)
waarmee de meeste denk ik denken dat je niet zwanger wilt worden.
maar goed .
ik snap dat je zwanger wilt worden en dat ht vervelend is dat het niet gelijk lukt, maar dat geldt voor vele onder ons.
in ieder geval heel veel succes verder.

groetjes debra

Hoi Larraine,
Ik heb ook de afgelopen berichtjes gelezen en kom ook niks dreigends tegen.Op een ander forum misschien?.
Probeer je er in elk geval niets van aan te trekken, van de mensen die het wel goed voort met je hebben daar heb je n.l veel meer aan.

xxx Britt

Ik zie ook niks dreigends.misschien is het wel een beetje je egen schuld. Jij doet mensen pijn door te zeggen dat het onderhand wel tijd wordt voor jou.nou meid,jouw tijd is het nog niet hoor

Ik begrijp je niet, ik zie nergens iets dreigends en met zo'n agressief berichtje als dit lok je juist meer rare reacties uit. Misschien heb je het zelf een beetje verkeerd begrepen? Succes in ieder geval en je kunt vervelende berichtjes het beste negeren
groetjes, Joosje

jezus wat ben jij een stom wijf zeg achtelijke, wat denk je wel niet dat je hier de dienst uit kan gaan maken ofzo!!!!!!!!!!!!!!!!! waar maak je, je nou druk om zeikerd ga jij nou maar een potje neuken ofzo dan doe je misschien nog wat nuttigs......

Even voor de eerlijkheid.
De 2 berichtjes voor die van Biaggi hadden wel weer stomme reacties erbij hoor!
Maar goed niet echt dreigend te noemen en we reageren er ook niet op zoals afgesproken.......

Terug
Bovenaan