er is een wondertje gebeurd!!!!!

zoals de meeste wel weten heb ik geen eisprong meer volgens de gynecoloog van het azm.
en omdat ik rust wilde ben ik in mei naar het gesprek met de gynecoloog begonnen met de pil. omdat ik spontaan geen kinderen meer kon krijgen volgens deze man.
en ik ben lekker de vakantie in gegaan en na de vakantie ben ik gestopt met de pil. dat was 30 sept. ik was het weekend van 8 en 9 nov beroerd net zoals bij iris haar zwangerschap en deed de 10 een test en deze was positief.
ben vandaag geweest voor de eerste echo ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger.
ik krijg 2 januari nog een echo. maar voor nu zag het er prima uit.

de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
groetjes petra mama va iris en ?

hey meis,

moest ff inloggen voor je hahaha....

maar wat een geweldig nieuws zeg.....tis jullie zow gegund....en tis dus echt een wondertje voor jullie.....en zo zie je maar weer dat de medische wereld het niet altijd bij het juiste eind heeft....

hopelijk heb je weinig kwaaltjes en kun je heerlijk genieten hoor.....

proficiat....

Liefs denise mv yoëll en 33 wk zwanger

Ja, hier log ik ook even voor in !!!

Wat is het jullie gegund zeg. En juist als je eigenlijk de hoop en moed een beetje hebt opgegeven, dient zo'n wondertje zich aan. Ik hoop dat je heerlijk kunt gaan genieten van deze zwangerschap. VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!

Groetjes happyM
mv Tygo en 29,3 wk zwanger van frummel nr 2

Hier nog een speciale inlogger!

WIIIIIHAAAA!!!!! Geweldig nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd!

Voorlopig mag jij dus even niet aan de champoepel, maar wij drinken wel een extra glaasje voor je .....

Liefs Nelleke

Jeeeeetje Petra, wonderen bestaan dus echt!
Wauw en gefeliciteerd! Ik had jou gezicht wel eens willen zien bij die positieve test......

Geniet er lekker van, wát een bijzonder verhaal!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan