Er is er nog nooit 1 blijven zitten

Een uitspraak van onze Randy hihihi
Langzamerhand begint de geboortegolf hier vorm aan te nemen, 3 zijn er al bevallen. hoe kunnen wij dit lijstje het beste bijhouden?
En hoe houd je het zelf uit?
Dat ze afgelopen weekend niet kwam was best teleurstellend, geen idee waarom maar daar had ik helemaal op gerekend. Nu hele dagen moe, moe moe, slecht weer, koud (vandaag ietsie warmer) dan weer warm dan weer koud, buik staat op knappen en kleine blijft lekker zitten. Ik zit helaas niet zo lekker meer, liggen ook niet. die buik doet toch wel zeer zo op knappen en die heupen ook pfff. Hele dagen thuis zitten en niks doen is ook niet echt goed voor je humeur. Probleem is dat niks meer kan. Dus nu zit ik hier naar elk pluisje en stofje te kijken. Katjes en onze babyvogels zijn nog wat afleiding maar niet veel, vriendinnen werken of hebben geen vervoer om langs te komen, ouders zijn nu continu de hort op, manlief is van spanning in staking waardoor ik nog meer stofjes heb om naar te staren. Mijn humeur heeft er nogal onder te lijden en de bank ook, er begint zich al een bepaalde vorm in te vormen.
Laat het maar beginnen wat mij betreft hoor, voor ik depri wordt. Wie heeft er tips?
Randy geeft in ieder geval hoop: er is er nog nooit 1 blijven zitten dus het einde komt in zicht, ooit...

Hahahaha....meid het is nou eenmaal de waarheid...ze komen er vanzelf uit, de vraag is alleen wanneer en of ze zelf willen komen of een handje geholpen dienen te worden.

Jammer dat je niks meer kan doen en weinig mensen hebt die langskomen.
Ik ga nog steeds op pad, baal zelfs dat ik vandaag geen auto tot mijn beschikking heb want fietsen kan ik niet meer, dat doet echt pijn down under en ben bang dat ik val met Nova ook nog in het fietsstoeltje aan het stuur.
Helaas ligt de wandelwagen in de auto en om nou al de dubbele wagen te pakken is ook zo raar hahaha....

Ik zelf slijt mijn dag dus maar met beetje poetsen, spelen met Nova, rusten en veel eten hahaha...
Vannacht van half 4 tot 6 uur non-stop behoorlijke weeën gehad maar het zijn nu alleen nog maar menstruatie-achtige krampen en harde buiken.
Nova proberen straks op bed te doen en dan moeders ook maar ff slapen/rusten.

Wens je heeeeeeeeeeeeel veel sterkte met man in staking, de pluisjes en je stofjes en je eigen ongemakken.
Heb helaas geen tips voor je....

Dikke knuffel

Wat ontzettend herkenbaar.
Ik ben vandaag een wandeling gaan maken, maar net toen ik dacht: ik ga even in het park van de zon genieten, moest ik naar de wc en leek het me toch beter weer naar huis te gaan.
Mijn vriend probeert volgens mij nog even alles te doen wat hij straks niet meer kan en iedereen te zien die hij als niet-vader nog wil zien. Dit heeft voor het huishouden hetzelfde effect als een staking. Vooral met de nesteldrang erbij is inderdaad ieder stofje te veel.

Sterkte met de laatste loodjes.

Zwaantje
39 weken 1 dag

Hoi dames,

nou hier is het al wat rustiger, hormonen wisselen per dag. ik ben niet gewend zo afhankelijk te zijn dus dat is best moeilijk. Maar vandaag was beter weer dus ik voelde mij ook beter.
Sophie komt voortaan 2x week helpen in huis, daar ben ik blij om, ik kan het niet zelf doen maar schoon zal mijn huisje zijn.
Manlief heeft het gewoon ook zwaar, die zwangert vanaf dag 1 al mee: aankomen, aambeien, niet slapen, slechter eten, moodswings enz. Dat vind ik wel weer grappig hihihi ik ben niet alleen zwanger.
Ik dacht ik kan 2 dingen doen, boos op hem worden en dan is er ruzie maar gebeurt er nog niks of sophie mailtje sturen.

Nu wachten tot manlief doorheeft dat zwangerschapsdementie niet in 1 dag verdwijnt en hij niet zo op mij moet steunen. En dat het warme weer doorzet! elke regendag is slechte dag voor mij, zomer waar ben je?

hahaha
nou zeg, van jou wordt ik ook lekker vrolijk :p
geintje hoor, pest je maar.

ik voel me juist helemaal super.
geen klachten, niks.
heb ook wel al een peuter van 2, die me vollop bezig houd dus dat scheelt denk ik ook wel weer.

moet wel zeggen dat ik niet kan wachten tot de bevalling. wil nu zo ontzettend graag mn dochtertje zien.

mn oma, moeder en ik hebben toevallig alle 3 gedroomd dat ze zwart haar heeft.
heel toevallig. ben er vandaag achter gekomen.

mn oma schreef in een mail: heb over je baby gedroomd. dus ik belde haar en zei voor de lol:
had ze in uw droom ook zwart haar?
nou ja, zegt ze. ik mag hier dood blijven zitten.
ja, ze had zwart haar. niet veel, maar t was toch echt zwart.
later spreek ik mn moeder zegt ze: dat meen je niet! dus ik zeg: dat meen ik wel hahaha.
zegt ze: ik heb van de week ook gedroomd dat ze met zwart haar geboren werd. ze had die droom aan mn zusje verteld toen.
wat een toeval!
zeker omdat mijn familie en erwin zn familie allemaal blond haar hebben/hadden.
en mn dochtertje had helemaal geen haar op haar hoofd toen ze geboren werd 2 jaar geleden whahahaha

ach, we zien het wel.

en idd je hebt gelijk:
er is er nog nooit 1 blijven zitten.
ik blijf me gewoon vast klampen aan het feit dat ik binnen nu en 2 weken mn kleine meid in mn armen heb :D

liefs, do

hihi jammer van je bank dat er zo'n afdruk in komt... gelukkig ging het alweer een beetje beter ;-) En goed van je dat je hulp hebt ingeroepen, dan doe je toch wat voor je gevoel.
Hier gaat alles nog goed, lekker van mn verlof aan het genieten, sauna-dagje gisteren gedaan, internetten, omtutten en een vriendinnetje heeft een stapel films gebracht, maar de vraag of ik daar nog doorheen kom. Kun je nog een beetje van het lekkere weer genieten en naar buiten?
Even lekker het zonnetje op je gezicht en genieten van de rust die je nog hebt...... succes nog ff!! liefs

hoi hoi dames

dank jullie wel voor alle lieve reacties

het is hier ook echt weersafhankelijk hoor. is het koud en nat dan ben ik grieperig en slaap ik de hele dag. Dan komen de muren echt op mij af
Maar het is nu mooi weer, slippertjes aan en ik ben acitever en vrolijker. Nou ja actiever, ik kan gewoon niet veel, maar ik heb geen dikke enkels of aambeien dus dat scheelt dan weer.
Manlief is blij dat Sophie extra komt helpen en hij heeft eindelijk de vogels verschoond.

Vandaag controle gehad, alles goed, kleine had weer een groeispurt afgelopen weekend.

Straks lekker op schommelbank buiten zitten en de dag maar weer doorkomen.

Ben wel jaloers op die zwangere dames die nog gewoon de deur uit kunnen. ik hoop echt dat mocht ik nog een keer zwanger worden dat ik dan niet 9 maanden vermoeid ben hoor.

GRoetjes Sabine

Terug
Bovenaan