Er is hoop

A

Anoniem

Guest
Haai Meiden

Het is alweer een hele poos geleden dat ik hier mijn verhalen kwijt kon.
In februari ben ik bevallen van een gezonde zoon, na 3 jaren hormonen en 1 miskraam.
De kans op een natuurlijke zwangerschap achtte de gyneacologen minder dan 1 %.
Daarom hebben we nooit voorbehoedsmiddelen gebruikt. Vanochtend deed ik een test omdat ik me wat vreemd voelde. En jawel hoor. 1 x gevreeen en zwanger.
Ongelofelijk toch!?

Ik wil maar zeggen er is hoop enne de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Veel sterkte en succes!

Tamara

Geniet er maar lekker van, van dit zeer onverwachte kadootje van moeder natuur maar ik heb een flauw vermoeden naar 3 jaar aan het werk te zijn geweest voor de eerste  dat jullie op een hele grote roze blije wolk zitten.

groet Nanda

Geniet er maar lekker van, van dit zeer onverwachte kadootje van moeder natuur maar ik heb een flauw vermoeden naar 3 jaar aan het werk te zijn geweest voor de eerste  dat jullie op een hele grote roze blije wolk zitten.

groet Nanda

Hoi Tamara,

Gefeliciteerd!!!!!!
Wat goed dat het nu spontaan is gelukt, en dat je niet weer die ellende hoeft te ondergaan.
Geniet ervan.

Kruimel

Wauw! Van harte gefeliciteerd met dit onverwachte kado! Zo zie je inderdaad maar weer dat de wonderen de wereld niet uit zijn.
Geniet er maar lekker van!

Groetjes Suusje

Hoi Tamara,

Wow! Zo zie je maar wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dit geeft ons ook weer een enorme positieve energie boost.
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier tijdens je zwangerschap. Geniet ervan.

Groetjes Scorpy

Terug
Bovenaan